לימודי רפואה בהונגריה מעניינים אותך?
22 באפריל 2013 – 10:58 | אין תגובות

מדי שנה יוצאים מאות ישראלים ללימודי רפואה בהונגריה. הגיע הזמן להבין למה הונגריה מושכת כל כך הרבה ישראלים, וזרים בכלל, בדרך לתואר ברפואה…
לימודי רפואה בהונגריה מספקים לרופאים לעתיד אפשרות לשלב שהות במדינה אירופית, לימודים ברמה …

קרא עוד »
תואר ראשון

קורסים

תואר שני

לימודים באוניברסיטה

לימודים במכללה

ראשי » לימודי תעודה, לימודים בחו"ל, לימודים במכללה, קורסים, תנאי קבלה

לימודי סטיילינג – כי יש לכם את זה!


פורסם על ידי ב 6 בספטמבר 2010 – 9:35תגובה אחת

אם תמיד החברים/ות שלך קוראים לך להצטרף אליהם כשהם הולכים לקנות בגדים כי אתם היחידים שיכולים למצוא בחנות את הפריט הכי יפה ואופנתי, יכול להיות ששווה לכם להיות סטייליסטים!

אם לכל מקום שאתם הולכים מחמיאים לכם על הלבוש, הנעליים והתספורת, אם אתם שומעים לפחות כמה פעמים בשבוע את השאלה – איפה קנית את הנעליים/החולצה/המכנס/הספה? רוב הסיכויים שזכיתם באחד החושים החשובים ביותר כיום – חוש האופנה.

אנשים בעלי חוש אופנה יכולים להשתלב בקלות בלימודי סטיילינג ולתרום את כישוריהם לאחרים. סייטלינג הוא אחד התחומים המרגשים והמעניינים ביותר בתחום האופנה, הסטייליסט הוא זה שמחליט על ארגון תצוגות האופנה, מיקום הקמפיינים, בחירת הפריטים שיוצגו בחלונות הראווה ומגזיני האופנה – כך שיעברו את המסר הנכון ויהוו מראה מנצח.

לימודי סטיילינג הם לימודים חדשים יחסית אך מאוד פופולאריים. במהלך לימודי סטיילנג לומדים הסטודנטים כיצד לזהות מגמות חדשות של אופנה וליצור מראות חדשים ומחודשים, ההיבטים ההיסטוריים והתרבותיים של עולם האופנה כמו תולדות הלבוש ותולדות האומנות, למידת טרנדים עכשוויים וזיהוי טרנדים חדשים, התאמת צבעים סגנונות ואביזרים, אבחון עולם האופנה ואבחון צרכי הלקוח.

לימודי סטייליניג כוללים תכנים כגון: מעצבים מובילים ומגמות עתידיות, בניית קמפיין, מיתוג ומבוא לבניית תדמית, יישום רעיונות מקוריים ועוד.

ניתן להתמחות באחד או בכמה מתחומי הסטיילינג כמו עיצוב חנויות אופנה, חלונות ראווה, תיקי דוגמנות, ייעוץ לאנשים פרטיים ולחברות, ניהול תצוגות אופנה, התאמת מערכות לבוש, קטלוגים ועוד.

סטייליסטים בדם – מה מתאים לכם? קיראו על לימודי עיצוב.

ההבדל בין סטיילינג, תדמיתנות ולימודי אופנה

בעבר מעצבי האופנה היו אחראים גם לעיצוב הבגדים וגם לסטיילינג, אך כיום עיצוב אופנה וסטיילינג הם מקצועות שונים שעובדים יחד. לימודי עיצוב אופנה כולל את עיצוב פרטי הלבוש, ציור ואיור פרטי הלבוש, בחירת הבד ושליחתו לתפירה.

לימודי סטיילינג - כי יש לך את זה!

עיצוב בגדים כגון עיצוב בגדי ערב, עיצוב שמלת כלה או חליפת חתן, עיצוב בגדים לרשתות או חנויות פרטיות ועוד. הסטייליסט לוקח את העיצובים של מעצב האופנה ויודע כיצד לשלב אותם יחד, איזו שמלה תתאים לנעליים, איזה פריטים מתוך כל הקולקציה כדאי להציג בתצוגת האופנה ובקטלוג ואיזה פריט יתאים לקמפיין הפרסומי. העיצובים של מעצב האופנה הם כלי העבודה של הסטייליסט.

לימודי תדמיתנות הם חלק מלימודי הסטיילינג, ניתן ללמוד אותם לבד או כחלק מלימודי הסטיילינג. לימודי תדמיתנות כוללים התאמת הבד לאדם, התאמת הביגוד לאדם כך שידגיש את הצדדים הכי יפים שלו.

לימודי סטיילינג – תנאי קבלה, ומסודות לימוד

המעוניינים להתקבל אל לימודי סטיילנג יוזמנו לראיון אישי או וועדת קבלה שם יבחנו את גישתם לאופנה, התפיסה העיצובית, הסגנון אישי וחשיפתם לטרנדים עכשוויים.

לימודי סטיילנג בארץ מתקיימים בקונספט -ה מכללה לעיצוב, ליאת אשורי, המרכז לסטייל – אורלי שי, ביה"ס להנדסאים – שנקר ועוד. כמו כן ניתן להירשם אל לימודי סטיילינג בחו"ל בביה"ס מרנגוני באנגליה, צרפת או איטליה. קיראו עוד על לימודים בחו"למה זה באמת אומר "ללמוד מחוץ לישראל"?

לימודי סטיילינג אורכים בין חודשיים לחצי שנה, אורך המפגשים הוא בין שעתיים לשלוש שעות.

Share/Save/Bookmark



תגובות »

השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: JavaScript is required to post comments.

Spam protection by WP Captcha-Free