לימודי רפואה בהונגריה מעניינים אותך?
22 באפריל 2013 – 10:58 | אין תגובות

מדי שנה יוצאים מאות ישראלים ללימודי רפואה בהונגריה. הגיע הזמן להבין למה הונגריה מושכת כל כך הרבה ישראלים, וזרים בכלל, בדרך לתואר ברפואה…
לימודי רפואה בהונגריה מספקים לרופאים לעתיד אפשרות לשלב שהות במדינה אירופית, לימודים ברמה …

קרא עוד »
תואר ראשון

קורסים

תואר שני

לימודים באוניברסיטה

לימודים במכללה

ראשי » לימודי תעודה, לימודים במכללה, קורסים

רייקי – לומדים לטפל באנרגיות


פורסם על ידי ב 15 באפריל 2010 – 11:222 תגובות

לימודי רייקירייקי הוא תחום לימודים מרתק שצמח במזרח ומתמקד בהעברת אנרגיה למטופלים הסובלים ממחלות וקשיים. הכנסו וקראו על שיטת הלימוד הייחודית באמצעותה נרכש המקצוע. טיפול באנרגיות הינו תחום שתופס תאוצה ופופולאריות בעשור האחרון, באופן שמפתיע אפילו את התומכים בו.

סקרים משנת אלפיים מראים כי אחד מכל שלושה אמריקאיים משתמש בשיטה כזו או אחרת של טיפולים מתחום הרפואה המשלימה. כיום כבר אין ספק כי מספרים אלו נמצאים במגמת עליה.

אם בעבר היה נהוג להתייחס למקצועות רפואה משלימה, וביניהם רייקי, כאל תחביב חולף, היום אנו יודעים כי רפואה משלימה ורפואה אנרגטית אינם שגעון זמני חולף, אלא חזרה למקורות שהובילו אל לימודי רפואה כפי שאנו מכירים כיום.

רייקי הינו סוג של טיפול אנרגטי. מכל סוגי הטיפולים האנרגטיים הנלמדים, רייקי הינו אחד הנפוצים, בעיקר בשל הקלות להתחבר לכלי.

הוא נלמד על פי רוב בתוך שלושה עד ארבעה מפגשים והוא כלי אנרגטי עוצמתי שמשפיע באופן נרחב וניכר על המשתמשים בו.

מהו הרייקי?

רייקי הינה שיטת טיפול אנרגטי, אשר התגלתה על ידי הדוקטור מיקאו אוסואי, באזור המאה ה – 19.

משמעות השם ביפנית היא 'אנרגיית חיים אוניברסאלית' (ריי – אוניברסלי, קי או צ'י – כוח חיים או אנרגיית החיים) ואכן אחת ממטרותיו המוצהרות של הרייקי הוא להיות זמין לכולם.

הרייקי הוא שיטת טיפול אנרגטית, שמועברת אך ורק על ידי מי שהוסמך להיות מאסטר בתחום. זאת מפני שלימוד השיטה מצריך "כוונון" – תהליך אנרגטי שבמהלכו מאסטר רייקי "מחבר" מבחינה אנרגטית, בין התלמיד שלו לבין כוחות המטפלים.

מדובר בתהליך לימודי הכולל מספר שלבים: שלב ראשון נקרא רייקי אחד, אחריו שתיים ולבסוף רייקי מאסטר.

כאמור, המאסטר מוסמך ללמד וגם "לכוונן" תלמידים חדשים בשיטה. כבר לאחר סיום השלב הראשון, התלמידים מסוגלים לטפל טיפולים אנרגטיים מלאים במגוון תחלואים ובעיות.

נלמד על פי רוב במסגרת מצומצמת של שעות – כשלושה או ארבעה מפגשים של ארבע שעות. כיום מקובל ללמד ברצף את שני השלבים, כאשר פורשים זאת על פני מספר גדול יותר של פגישות, או על פני יומיים רצופים של לימודים.

מה ההבדל בין רייקי לבין שיטות טיפול אנרגטיות שונות, כדוגמת הילינג?

ראשית נזכיר נקודה מהותית בתחום הרייקי – הוא נועד להיות זמין לכולם, הוא כלי "פשוט" יחסית שקל ללמוד אותו והוא מאפשר תחילת עבודה אנרגטית כמעט מיידית.

לימודי תעודה בהילינג אנרגטי הם על פי רוב קורסים מקיפים של לכל הפחות שנת לימודים אחת. לעומתם, רייקי נלמד על פני יומיים ומאפשר טיפולים אנרגטיים לכל דבר ועניין.

רייקי הוא כלי מצוין לבחינת תחום הטיפולים האנרגטיים והוא מוצלח במיוחד עבור מי שמתקשה לקבוע אם התחום הזה מדבר אליו, או אם הוא מוכשר בתחום, ועשוי להיות פתח לתחומים אחרים המטפלים בגוף, כמו פיזיותרפיה או הידרותרפיה.

רייקי הוא גם אחד הכלים החזקים והיעילים לטיפול עצמי, והוא מצטיין ביכולת אדירה של המטפל להשפיע על עצמו, מאחר והוא מלמד בפרוטרוט את נושא הטיפולים מרחוק.

למי מתאים ללמוד רייקי?

קורס רייקי הינו חווייה בלתי נשכחת למי שעדיין אינו מטפל או "מזיז" אנרגיות.

מי שיש לו מספר שעות פנויות בשבוע והוא מעוניין לבחון את תחום הטיפולים ההוליסטיים יוכל ליהנות מהקורס.

רייקי הינו תחום לימודים פנוי עבור מי שמעוניין להתחיל לטפל בכלי זה והוא גם מצויין למי שמעוניין ללמוד הילינג אבל רוצה "להתחיל בקטן" ולבדוק את יכולותיו ועד כמה נעים לו לטפל אנרגטית.

רייקי נותן גם כלים מצוינים למי שבכלל אינו רוצה לעשות קריירה בתחום הטיפולים האנרגטיים, אלא מעוניין לעזור לעצמו או ליקיריו להתמודד עם כאבים פיזיים או קשיים רגשיים.

Share/Save/Bookmark



2 תגובות »

השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: JavaScript is required to post comments.

Spam protection by WP Captcha-Free