לימודי רפואה בהונגריה מעניינים אותך?
22 באפריל 2013 – 10:58 | אין תגובות

מדי שנה יוצאים מאות ישראלים ללימודי רפואה בהונגריה. הגיע הזמן להבין למה הונגריה מושכת כל כך הרבה ישראלים, וזרים בכלל, בדרך לתואר ברפואה…
לימודי רפואה בהונגריה מספקים לרופאים לעתיד אפשרות לשלב שהות במדינה אירופית, לימודים ברמה …

קרא עוד »
תואר ראשון

קורסים

תואר שני

לימודים באוניברסיטה

לימודים במכללה

ראשי » לימודי תעודה, לימודים בחו"ל, קורסים

לימודי איטלקית – ויוה לה… איך אומרים את זה?


פורסם על ידי ב 1 בספטמבר 2010 – 12:173 תגובות

כשאנחנו שומעים איטלקי מדבר אנחנו תמיד עוצרים ומקשיבים לו, גם אם אנחנו לא מבינים אף מילה, רק לשמוע את השפה היפה והמתגלגלת הזאת גורם לנו להעלות חיוך ולהתרגש.

למה ללמוד איטלקית?

האיטלקים הם אנשים מלאי אהבה ואושר, כל תייר שמגיע לארצם רוצה להישאר שם וללמוד מהם כיצד מחייכים כל היום. כדי ללמוד זאת צריך קודם כל לדבר את שפת המקום מפני שרוב האיטלקים דוברים רק איטלקית ולכן קשה מאוד לתקשר איתם שלא בשפתם.

לימודי איטלקית - ויוה לה...
לאיטליה תרבות בעלת היסטוריה מפוארת כל מי שעוסק בתחומי עיצוב האופנה, המוזיקה, הקולנוע, הבישול או התיאטרון יתרום לעצמו התפתחות אישית, תרבותית ומקצועית ברגע שידע לדבר את שפת המקום.

אך התרבות העשירה היא לא הסיבה היחידה, אנשים רבים המעוניינים לעבוד באיטליה או להקים עסק באיטליה צריכים לדבר את שפת המקום.

איטלקים מעריכים מאוד את מי שמדבר בשפתם ולכן הם מאפשרים לו לקבל את התנאים הטובים ביותר לעבודה, יותר מאשר דרך תורגמן או איש קשר שלהם שדובר שפות נוספות.

לימודי רפואה ועיצוב באיטליה הפכו מאוד פופולאריים בעקבות תנאי הקבלה הנוחים וישראלים רבים נוסעים מדי שנה ללמוד שם, הלימודים הם בשפת המקום, לכן יש צורך ללמוד את השפה לפני כן.

מוסדות לימוד ללימודי איטלקית

ניתן להירשם ללימודים גם בארץ וגם באיטליה. למעוניינים לדעת את השפה על בוריה מומלץ להתחיל את הלימודים בארץ ולהמשיך אותם באיטליה.

ברגע שאתה נמצא במקום בו כל האנשים בסביבתך דוברים את השפה שאתה מעוניין ללמוד קל יותר ללמוד ובנוסף לכך חווים את התרבות, מנהגי המקום והתושבים.

מכון האיטלקי לתרבות: לימודים מהרמה הבסיסית ועד לרמה מתקדמת, ישנם מספר סניפים ברחבי הארץ שהגדולים מבניהם נמצאים בתל אביב ובחיפה.

קמפוס לימודים: לימודים בארץ ובאיטליה, בקמפוס לימודים לומדים בנוסף לשפה גם על תרבות המקום, מתוך הטענה שכדי לדעת את השפה צריך לדעת קודם כל על תרבותה של המדינה. הלימודים מתבצעים בשלוש רמות בסיסית, רמת ביניים ורמת מתקדמים.

ברליץ: לברליץ ישנם מספר סניפים ברחבי הארץ: תל אביב, רמת גן, ראשון לציון, חיפה רעננה, באר שבע וירושלים.

בית הספר לשפות Lingua-Viva הנמצא באיטליה, כל מי שלמד בבית ספר זה יספר לכם על חוויה מדהימה. השיעורים נערכים גם מחוץ לכיתה מכיוון שהם משלבים את לימודי השפה עם לימודי בישול, עיצוב, אומנות ועוד.

ישנם עוד מוסדות לימוד רבים בארץ ובאיטליה, חלקם באוניברסיטאות והמכללות המיועדים בעיקר למעוניינים ללמוד לימודים גבוהים באיטליה וחלקם מיועדים למטיילים, לאנשי עסקים או לאנשים שהגיעו ללמוד על תרבותה.

אין תנאי קבלה מיוחדים לקבלה ללימודים בארץ או באיטליה אלא אם כן אתם מעוניינים להירשם לרמת המתקדמים בהם יש צורך בתעודה מהקורס הקודם או במבחן הקובע את רמת הלימודים.

Share/Save/Bookmark



3 תגובות »

השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: JavaScript is required to post comments.

Spam protection by WP Captcha-Free