לימודי רפואה בהונגריה מעניינים אותך?
22 באפריל 2013 – 10:58 | אין תגובות

מדי שנה יוצאים מאות ישראלים ללימודי רפואה בהונגריה. הגיע הזמן להבין למה הונגריה מושכת כל כך הרבה ישראלים, וזרים בכלל, בדרך לתואר ברפואה…
לימודי רפואה בהונגריה מספקים לרופאים לעתיד אפשרות לשלב שהות במדינה אירופית, לימודים ברמה …

קרא עוד »
תואר ראשון

קורסים

תואר שני

לימודים באוניברסיטה

לימודים במכללה

ראשי » לימודים במכללה, תואר ראשון

תואר ראשון בכלכלה וניהול במסלול האקדמי


פורסם על ידי ב 30 במאי 2011 – 12:25אין תגובות

מה דעתך ללמוד לתואר ראשון בכלכלה וניהול, במסגרת אחת המכללות המובילות בישראל? בואו לקרוא ולהכיר מקרוב את התואר בכלכלה וניהול של המכללה למנהל – המסלול האקדמי…

העולם הפיננסי והעסקי בישראל עבר תמורות אדירות בשני העשורים האחרונים.

החל מפתיחת חסמים שונים במשק וההיפתחות לעולם בתחילת שנות התשעים, עובר בביטול עקומת הניוד ופתיחת השערים להשקעות זרות ועד לרפורמות רבות המשקל שהתחוללו בשוק הפיננסי באמצע העשור הקודם.

כל אלה ועוד יצרו ביקוש רב לאנשי מקצוע איכותיים בעלי ידע והבנה של תהליכים כלכליים ויכולת לזהות ולפתור בעיות.iStock_000008681438XSmall5 תואר ראשון בכלכלה וניהול במסלול האקדמי

קיראו לדוגמא: לימודי שוק ההון – מסלול לימודים פיננסי בהחלט!

לימודי תואר בכלכלה וניהול במסלול האקדמי של המכללה למנהל

תואר ראשון בכלכלה וניהול במסגרת המסלול האקדמי של המכללה למנהל מבקש להעניק לבוגריו את הכלים הדרושים לצורך עיסוק המגוון תחומים בעולם הפיננסי בן זמננו.

מעבר להיותו הכשרה מעמיקה לעיסוק עתידי בתחום הפיננסים והכלכלה, מעניק התואר לבוגריו סט של כלים לניתוח, ישום, ביצוע ופתרון בעיות.

הלימודים והתואר מאפשרים לבוגרים להשתלב בתחומים רבים גם מחוץ לעולם הפיננסי, שם היכולות הגבוהות שפיתחו במהלך התואר יהוו להם יתרון משמעותי גם כן.

קיראו בהרחבה על לימודי תואר ראשון בכלכלה (כללי)

אופי הלימודים ותחומי ההתמחות

התואר מורכב מתוכנית לימודים בת שלוש שנים הכוללת שנתיים ראשונות של לימודי חובה מדורגים ושנה נוספת של לימודי בחירה הכוללת בתוכה התמחויות שונות, תוך כתיבת סמינר בו חוקרים הסטודנטים מגוון רחב של תחומי לימוד.

יחודה של התוכנית הינו בארבעת מסלולי ההתמחות המוצעים לסטודנטים, מהם יכול כל סטודנט לבחור שניים אותם הוא רואה כמעניינים אותו במיוחד, לקראת מסלול הקריירה העתידי אותו הוא מייעד לעצמו או מבחינת תחומי הידע בהם הוא מוצא עניין.

קיראו: עצות שיעזרו לכם להחליט מה ללמוד

מסלולי ההתמחות במהלך לימודי התואר הראשון הינם:

מימון – הקניית ידע בתחומי השקעות והמימון.

מימון וביטוח – מסלול ייחודי בו נחשפים הסטודנטים לעולם הביטוח והפנסיה, תחום שעבר תמורות משמעותיות בעשור האחרון עת הופרדו הגופים המוסדיים מהבנקים וחלה מהפיכה בעולם החיסכון לפנסיה ברובו של שוק העבודה הישראלי.

תמורות אלה, יחד עם התפתחות העולם הפיננסי והגלובליזציה, יצרו צורך גדול באנשי פיננסים בעלי ידע והכשרה מתאימים.

הבוגרים יהיו בעלי יתרון משמעותי אם יבחרו לגשת לבחינות ההסמכה השונות של המקצועות הפיננסיים כמנהלי תיקים, יועצי השקעות ויועצים פנסיוניים וכן יקנו להם הלימודים ידע חיוני לכל אדם גם אם אינו עוסק בתחום למחייתו, במציאות העכשווית.

מערכות מידע – תחום הנוגע בנדבך חשוב בפעילותם של ארגונים רבים וששליטה בו נדרשת ממנהלים מודרניים.

שיווק – התמחות במטריות שונות מעולם השיווק.

הלימודים בתוכנית מועברים על ידי מיטב המרצים והחוקרים בתחומי הכלכלה והניהול בישראל, לצד שילוב של בעלי משרות מפתח בעולם העסקי והכלכלי המלמדים בשערי המוסד.

סט הכלים הנרכש במהלך הלימודים יאפשר לבוגרי התוכנית בחירה בין ענפי קריירה מגוונים ויהפכם למבוקשים בשוק העבודה העתידי שם לידע הייחודי שרכשו קיימים משקל וחשיבות רבים.

תנאי קבלה ועלויות – לימודי תואר ראשון בכלכלה וניהול במכללה למנהל

תנאי הקבלה המינימאליים לתוכנית הינם ממוצע בגרויות משוקלל של 90 יחד עם ציון פסיכומטרי של 600 לפחות. עלות התוכנית הינה 71,031 שקלים במהלך כל התואר נכון לשנת הלימודים תשע"ב.

קיראו ותדעו: איזה מקצוע הכי משתלם ללמוד מבחינה כלכלית?

Share/Save/Bookmark



השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: JavaScript is required to post comments.

Spam protection by WP Captcha-Free