לימודי רפואה בהונגריה מעניינים אותך?
22 באפריל 2013 – 10:58 | אין תגובות

מדי שנה יוצאים מאות ישראלים ללימודי רפואה בהונגריה. הגיע הזמן להבין למה הונגריה מושכת כל כך הרבה ישראלים, וזרים בכלל, בדרך לתואר ברפואה…
לימודי רפואה בהונגריה מספקים לרופאים לעתיד אפשרות לשלב שהות במדינה אירופית, לימודים ברמה …

קרא עוד »
תואר ראשון

קורסים

תואר שני

לימודים באוניברסיטה

לימודים במכללה

ראשי » לימודי משפטים, לימודים במכללה, תואר שני

תואר שני במשפטים – המסלול האקדמי המכללה למנהל


פורסם על ידי ב 27 ביולי 2011 – 16:10תגובה אחת

בואו לקרוא ולהכיר מקורב את המסלול ללימודי משפטים לתואר שני, במסלול האקדמי – המכללה למנהל. בוגרי תואר ראשון במשפטים, התואר הזה מתאים בדיוק לכם…

תחום המשפטים הפך בשנים האחרונות לתחום התחרותי ביותר בעולם העבודה הישראלי.

התגברותה של התחרות מחייב את המבקשים לעסוק במשפטים, להיות מסוגלים לבדל עצמם מהמתחרים על המשרות הנחשקות ולפתח יתרון מהותי, אשר יתפוס את עיני המעסיקים המוצפים בבואם לאייש כל משרה איכותית.

המסלול האקדמי במכללה למנהל, המכללה האקדמית הראשונה והגדולה ביותר בישראל, מכיל בתוכו ביה"ס למשפטים מהנחשבים והיוקרתיים בישראל.

בביה"ס למשפטים של המסלול האקדמי פותחו שני מסלולים מרתקים ללימודי תואר שני במשפטים, המבקשים להעניק לבוגריהם את אותו יתרון תחרותי דרוש ולהפכם למשפטנים בעלי חשיבה מקורית, הנהנים מגישה לעולמות תוכן וחשיבה ייחודיים ואיכותיים.iStock_000002977913XSmall תואר שני במשפטים - המסלול האקדמי המכללה למנהל

מסלול ראשון – תואר שני במשפטים תוך התמחות במשפט מסחרי

ההתמחות בתחום המשפט המסחרי מספקת לבוגרים תפיסה משפטית פיננסית, כלכלית והוליסטית.  בוגרי החוג הנם משפטים בעלי ידע כלכלי ועסקי רב, שיהוו תוספת מבוקשת לכל משרד עורכי דין מסחרי.

ביסודו של מסלול זה עומדת ההבנה כי העולם העסקי העכשווי הינו עולם סבוך ומורכב, ושההסתפקות בידע משפטי מנותק מעולמות הידע הפיננסיים והכלכליים אינה מספיקה עוד.

במסגרת הלימודים יחשפו הסטודנטים לתפיסות משפטיות עדכניות בעולם המשפט המסחרי ולגישות שונות המשלבות בין עולם המשפט לעולם העסקים.

ייחודו של התואר השני הינו שילובם של הסטודנטים בפעילויות שונות של ביה"ס למשפטים, הפתוחות בפני הסטודנטים במסלולי תואר שני בלבד.

לימודים במסלול זה מציעים לסטונדטים בין השאר: עבודה משפטית מעשית, אפשרות לסמסטר קיץ מרוכז בחו"ל וכן השתתפות במשימות אקדמיות מחקריות שונות, עליהם אמון הצוות האקדמי של בית הספר.

מסלול המצטיינים של החוג, מציע למשתתפים בו יתרון משמעותי בבואם להשתלב באקדמיה, סיוע צמוד של הסגל ותכנים ייחודים. התוכנית מוציאה מתוכה מדי שנה בוגרים המשתלבים בפירמות המשפטיות הנחשבות בישראל ובמקומות עבודה אטרקטיביים ומבוקשים במגזר העסקי-ציבורי במשק הישראלי.

עוד מסלול לימודים מעניין במכללה למנהל: תואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני

מסלול שני – תואר שני במשפטים תוך התמחות בהתאמה אישית

במסלול בהתאמה אישית יחשפו הסטודנטים למגוון רחב של תחומי ידע משפטיים ויעמיקו את תפיסת עולמם המקצועית. התוכנית תספק לסטודנטים כלים מחקריים-משפטיים מהמדרגה הראשונה.

הסילבוס כולל בתוכו מרצים נבחרים, בהם חוקרים מובילים בתחומם, שופטים מוערכים, כמו גם עורכי דין מובילים מעולם המשפט הישראלי.

בתוכנית ניתן דגש גם על משפט בינלאומי והשתלבותה של ישראל במרחב העולמי. זאת, בהנחייתה של האחראית האקדמית ללימודי תואר שני במשפטים במסלול האקדמי במכללה למנהל, פרופסור רות לפידות.

אשר נמנית על בכירי המשפטנים בישראל ובעלת מומחיות ייחודית עולמית במשפט בינלאומי. פרופסור לפידות כיהנה בעבר כיועצת המשפטית של משרד החוץ, בכמה מהצמתים המשמעותיים ביותר של יחסי החוץ של ישראל.

במסגרת קורסי הבחירה במסלול ניתן למצוא קורסים ייחודים אשר מתרחשים במוסדות נבחרים  בניו-יורק ובלונדון. הקבלה לקורסים אלה, מותנית  בראיון קבלה, בהתאם למקומות הפנויים.

לימודי תואר שני במשפטים במסלול האקדמי המכללה למנהל – תנאי קבלה ועלויות

היקף הלימודים בתוכנית הינו ארבעה סמסטרים בעלות כוללת של 61,974 ש"ח. הקבלה לתוכנית היא לבוגרי תואר ראשון במשפטים במוסד אקדמי מוכר בממוצע של 80 לפחות.

למועמדים שאינם עומדים בתנאי הקבלה תינתן האפשרות לפנות לוועדת חריגים בצירוף המלצות וקורות חיים.

קיראו בהרחבה על: לימודי תואר שני במשפטים למי שאינו משפטן

Share/Save/Bookmark



תגובות »

השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: JavaScript is required to post comments.

Spam protection by WP Captcha-Free