לימודי רפואה בהונגריה מעניינים אותך?
22 באפריל 2013 – 10:58 | אין תגובות

מדי שנה יוצאים מאות ישראלים ללימודי רפואה בהונגריה. הגיע הזמן להבין למה הונגריה מושכת כל כך הרבה ישראלים, וזרים בכלל, בדרך לתואר ברפואה…
לימודי רפואה בהונגריה מספקים לרופאים לעתיד אפשרות לשלב שהות במדינה אירופית, לימודים ברמה …

קרא עוד »
תואר ראשון

קורסים

תואר שני

לימודים באוניברסיטה

לימודים במכללה

ראשי » לימודי תעודה, קורסים

לימודי NLP או קורס דימיון מודרך


פורסם על ידי ב 28 בנובמבר 2011 – 20:02אין תגובות

ה-NLP או Neuro- Linguistic Programming אשר משמעו ניתוב לשוני פיזיולוגי, הוא מדריך מקיף למצוינות בחיים. הרבה אנשים מתעניינים בלימודי NLP ולכן מצאנו לנכון להביא לכם את כל המידע הרלוונטי…

התחום, אשר מהווה חלק מהרפואה המשלימה הרואה את האדם כמכלול ומאמינה ביכולתו של הגוף לריפוי עצמי) מעניק כלים יישומיים להתפתחות אישית, התפתחות מקצועית, טיפוח של הערך העצמי, כלי להצבת מטרות והשגתן ועוד.

בנוסף, הטיפול באמצעות NLP ידוע ביכולתו לטפל במגוון סוגי חרדה, דיכאון ותופעות פסיכולוגיות נוספות ובהצלחה רבה. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים נרשמים למגוון קורסים המציעים לימודים מקצועיים של שיטת הטיפול באמצעות NLP. מה איתך?

מה לומדים ואיך מטפלים ב-NLP?

הטכניקות המיושמות במסגרת גישה זו הן רבות ומגוונות. החל מטיפול קוגניטיבי התנהגותי ודמיון מודרך, למידת כלים לשיחות חולין ושיפור האינטראקציה הבינאישית, יישום עקרונות של התניה ועוד.Freud לימודי NLP או קורס דימיון מודרך

טיפול קוגניטיבי התנהגותי או CBT Cognitive Behavioral Therapy-  משלב את שני סוגי הטיפול – הטיפול הקוגניטיבי והטיפול ההתנהגותי,  במטרה להביא לשינוי בתפישתו של המטופל את המציאות, זאת על ידי תרגול ולמידה של ההתנהגות הרצויה והחדשה.

הדמיון המודרך עושה שימוש בתמונות לצורך החשיבה. על ידי תמונות אלו אנו מדמיינים את התהליך ואת תוצאתו וזאת לצורך הכנה לשלב הפעולה.

כך ניתן, בעזרת הדמיון, להציב בפנינו מטרה ספציפית ולהשיגה.

סוגי המסלולים ללימודי NLP והתעודות הניתנות לבוגרי הקורסים

קורסי ה- NLP מתחלקים ל-2 סוגים: קורסים במסגרת לימודי תעודה וקורסים להכשרת מטפלים.

הלימודים מוצעים במגוון של מסלולים, החל מקורסים וסדנאות ועד לימודים מעמיקים הנמשכים  3 שנים (לדרגת Trainer NLP) כאשר תוכן הלימודים מתחלק להרצאות פרונטליות ולתרגול.

קורס NLP  במסלול מקוצר יכול להימשך כ- 3 חודשים, בסיומו תוענק ללומדים תעודת השתתפות. קורסים ארוכים יותר (ללימוד והכרת השיטה בלבד) מוצעים במתכונת של כ- 30 מפגשים, כאשר כל מפגש הוא באורך של 3 שעות אקדמיות.

כדי להתמקצע בתחום, נדרש ללמוד בקורס מקיף אשר בסופו מוענקת תעודה מטעם האגודה הישראלית ל- NLP .

קורס מעמיק כזה מוצע במסלול של כ- 50 מפגשים (אשר נמשכים 5 שעות אקדמיות כל אחד). הקורס מכשיר את הלומדים לעסוק בשיטת ה- NLP כמטפלים בכירים ובנוסף, לעסוק באימון לקוחות בשיטת ה- NLP או להרצות על השיטה.

הקורס לקבלת תעודת מאמן בכיר כולל את רמת ה- Practitioner , את רמת ה- Master Practitioner וכן את רמת טריינר (המכשיר את הלומד גם ללמד אחרים).

כמו כן מוצעים קורסים נפרדים להכשרת מטפלים ברמה בסיסית (Practitioner), וברמה המתקדמת יותר
(Master Practitioner).

תנאי הקבלה ללימודי NLP

לצורך קבלה לקורס Practitioner יש צורך להציג תעודת מאמן מוסמך וכן לעבור ראיון אישי.

כדי להתמקצע בתחום ולהתקבל ללימודים בקורסים המתקדמים (ברמת ה- Master practitioner), יש צורך להשלים קודם כל את לימודי ה- NLP הבסיסיים ולהיות זכאי לתעודת Practitioner .

קיראו בהרחבה על: לימודי רפואה משלימה

היכן ניתן ללמוד NLP בישראל?

קורסים ללימוד NLP ניתן ללמוד במכללות השונות ולמשל מכללת תלתן- המכללה לרפואה משלימה, מכללת קגן, מכללת רטר (אשר מוצע בה המסלול התלת שנתי וכל הקורסים בה הם בחסות אוניברסיטאות בארץ), המכללה האקדמית בוינגייט (המעניקה תעודות מטעם האגודה הישראלית ל- NLP וגם מטעם בית הספר הישראלי ל- NLP) ועוד.

קיראו על: מכללת רידמן

קורס לימודי NLP – עלויות

מחיר הקורסים ללימודי NLP  משתנה בהתאם לרמת ההסמכה הניתנת ובהתאם למוסד הלימודי שבו בחרתם ללמוד. עלות הקורס נעה בין 4000 ₪ ועד ל- 11,000 ₪.

בחירת הקורס או ההכשרה המתאימים תלויה במטרת הלימודים, אם כחומר העשרה ואם כהכשרה מעמיקה והסמכה לטפל או ללמד ולהכשיר מטפלים.

בבואכם לבחור במסלול זה או אחר, בדקו כי התעודה הניתנת בסיומו של הקורס, היא אכן התעודה המתאימה למטרתכם.

קיראו על: לימודי אימון אישי

Share/Save/Bookmark



השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: JavaScript is required to post comments.

Spam protection by WP Captcha-Free