לימודי רפואה בהונגריה מעניינים אותך?
22 באפריל 2013 – 10:58 | אין תגובות

מדי שנה יוצאים מאות ישראלים ללימודי רפואה בהונגריה. הגיע הזמן להבין למה הונגריה מושכת כל כך הרבה ישראלים, וזרים בכלל, בדרך לתואר ברפואה…
לימודי רפואה בהונגריה מספקים לרופאים לעתיד אפשרות לשלב שהות במדינה אירופית, לימודים ברמה …

קרא עוד »
תואר ראשון

קורסים

תואר שני

לימודים באוניברסיטה

לימודים במכללה

ראשי » לימודים באוניברסיטה, לימודים במכללה, קורסים, תואר ראשון

עבודות מומלצות לסטודנטים


פורסם על ידי ב 8 באוגוסט 2012 – 16:14אין תגובות

סטודנטים רבים מחפשים עבודה במשרה חלקית שיוכלו לשלב בזמן הלימודים. משרות לסטודנטים הן לרוב משרות של עבודה במשמרות, כך שכל סטודנט יכול לקבוע לעצמו משמרות שמתאימות ללוח הזמנים ומערכת השעות ואפילו להתחיל לבנות את הקריירה בזמן הלימודים… מרבית הסטודנטים כיום עובדים בעבודות של שירות לקוחות טלפוני באחת מחברות התקשורת הרבות, כיוון שמדובר בעבודה שנוחה מאוד מבחינת לוח הזמנים אותו ניתן לשלב בקלות עם הלימודים.

עבודה במשמרות

שירות לקוחות  טלפוני היא אחת מהמשרות היותר נפוצות עבור סטודנטים שלומדים בבקרים. תנאי העבודה במשרות אלה הם לרוב ממוצעים בהחלט ומאפשרים לכל סטודנט לעבוד בהתאם ליכולת שלו וללוח הזמנים של הלימודים.

תנאי השכר הם לרוב תשלום מינימום שנקבע על פי חוק. כיוון שרוב הסטודנטים אינם יכולים לעבוד בשעות קבועות מידי יום, האפשרות היחידה העומדת בפניהם היא עבודה במשמרות, כך שניתנת להם האפשרות "לשחק" עם שעות העבודה ולקבוע אותם בעצמם.

רוב מקומות העבודה במשמרות דורשים מינימום של שלוש משמרות בשבוע – ולעיתים יותר במידה ומדובר במקום עבודה הפעיל בסופי השבוע – כך שניתן לתמרן בין לוח הזמנים של העבודה לבין לוח הזמנים של הלימודים בקלות.

לא מצאתם עבודה? למדו על כל הדרכים להשגת מלגה

זכויות סטודנטים במקום העבודה

עבודות סטודנטים כל סטודנט המתחיל לעבוד במקום עבודה כלשהו זכאי לאותן זכויות כמו כל עובד אחר. עליו לקבל שכר מינימום לשעה, תשלום עבור נסיעות ותשלום עבור שעות נוספות.

במידה ואתם מועסקים חמישה ימים בשבוע, יום העבודה שלכם אמור לכלול תשע שעות כאשר כל שעה מעבר לכך היא שעה נוספת עליה אתם צריכים לקבל תשלום מהמעביד.

בנוסף, מחויב המעביד לשלם שעות נוספות על משמרת לילה ובכל משמרת שנמשכת למעלה משש שעות, אתם זכאים להפסקה של 45 דקות.

המשכורת חייבת להיות מועברת עד לתשיעי בחודש וזכותכם לקבל דמי הבראה במידה ואתם עובדים במקום כלשהו למעלה משנה. אם פוטרתם לאחר שעבדתם למעלה מ – 12 חודשים במקום עבודה כלשהו, אתם זכאים לפיצויי פיטורים.

המשכורת לא מספיקה? קראו על הלוואות סטודנטים

בנו את הקריירה בזמן הלימודים

בתור סטודנטים, אין ספק שתוכלו להגיע למשכורת נאה בהחלט דרך עבודה בקייטרינג או במלצרות אך כיוון שהמטרה שלכם בסוף הלימודים היא להתקדם ולעבוד במשרה איכותית, כדאי לכם לחשוב על בניית קורות החיים כבר בזמן הלימודים. במקום עבודה מסודר הקשור באופן כלשהו לתחום הלימודים שלכם תוכלו לצבור ניסיון מקצועי שיאפשר לכם להשתלב במשרה טובה בסוף הלימודים או אפילו להתקדם באותה חברה.

הראציונל שעומד באחורי מציאת עבודה בזמן לימודים, הוא שחברות רבות מעדיפות לקדם מבפנים את עובדי החברה ולא לפנות אל חברות כוח אדם על מנת לקבל עובדים חדשים.

כאן טמון היתרון שלכם – בתור עובדי החברה, לאחר שתסיימו את התואר הראשון תוכלו לבקש קידום ולעבור למשרה עם תנאי עבודה ושכר גבוהים יותר.

בשנים האחרונות בוגרי לימודים מוצאים שיותר ויותר קשה למצוא עבודה לאקדמאים ולכן גם אין ספק שהקידום המבוקש הוא משרה בה תיאלצו להשקיע לא מעט זמן ומאמץ,  זכרו כי המאמצים שלכם ישתלמו בסופו של דבר.

קראו ולמדו – איזה מקצוע לימודים הכי משתלם כלכלית

Share/Save/Bookmark



השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: JavaScript is required to post comments.

Spam protection by WP Captcha-Free