לימודי רפואה בהונגריה מעניינים אותך?
22 באפריל 2013 – 10:58 | אין תגובות

מדי שנה יוצאים מאות ישראלים ללימודי רפואה בהונגריה. הגיע הזמן להבין למה הונגריה מושכת כל כך הרבה ישראלים, וזרים בכלל, בדרך לתואר ברפואה…
לימודי רפואה בהונגריה מספקים לרופאים לעתיד אפשרות לשלב שהות במדינה אירופית, לימודים ברמה …

קרא עוד »
תואר ראשון

קורסים

תואר שני

לימודים באוניברסיטה

לימודים במכללה

ראשי » לימודי תעודה, תואר ראשון

רוצה לעשות תואר ראשון במחול?


פורסם על ידי ב 13 בספטמבר 2012 – 16:18אין תגובות

אנשים רבים, נשים וגברים כאחד, נמשכים אל הריקוד ומעונינים לפתח קריירה בתחום. המונח מחול מתייחס בעצם לריקוד מקצועי שבו סגנונות ריקוד שונים כמו ג'אז, בלט קלאסי ופלמנקו. בואו לקרוא ולדעת יותר על כל האפשרויות ללמוד מחול בישראל…

מוסדות ללימודים גבוהים במדינת ישראל מאפשרים לכל מי שמעוניין ועומד בתנאי הקבלה להצטרף אל מסלול לימודים לתואר ראשון במחול או לימודי תעודה כשבסיום הלימודים, הסטודנטים יכולים לפנות לתחום של הוראת מחול או להיות רקדנים מקצועיים.

ללמוד מחול או ריקוד?

רקדנים מסוגלים לבטא את עצמם או רעיונות מסוימים באמצעות הנעה של הגוף בקצב כלשהו שיעביר את המסר הרלוונטי. בכל תרבות ניתן למצוא סוגי ריקוד אופיניים שבאמצעותם ניתן להעביר מסר חברתי, דתי וכדומה.

עיצוב הגוף הוא חלק בלתי נפרד מתחום המחול שכן רקדנים אשר עוסקים בסגנון ריקוד כלשהו חייבים להשקיע זמן ומאמץ על מנת להיראות מרשימים בזמן הריקוד.

אותם רקדנים עובדים גם על פיתוח הגוף על מנת שיהיו מסוגלים לבצע תנועות וצעדים מסוימים שדורשים יכולת פיזית גבוהה.דוגמנית רוצה לעשות תואר ראשון במחול?

מחול הוא תמיד ריקוד מקצועי, לא מדובר בריקודים עממיים אלא ביכולת אומנותית שזוכה לכבוד רב.

תכני הלימוד ומשך זמן הלימודים לתואר ראשון

במסלול לתואר ראשון במחול המתקיים במספר מוסדות ללימודים גבוהים בארץ נהוג לשלב לימודים עיוניים ומעשיים.

המטרה העיקרית הנה לאפשר לסטודנטים לקבל כמה שיותר ידע עיוני על התחום בשילוב של ניסיון שיסייע להם להשתלב בקלות בתחום בתום הלימודים.

בין השאר לומדים הסטודנטים קורסים בנושא תורת החינוך הגופני, תנועה, הדרכת מחול ועוד.

הלימודים עבור תואר ראשון במחול נמשכים בין שלוש לארבע שנים בדיוק כמו תואר ראשון בתחומים אחרים כאשר ניתן להתמקד בתואר בלבד או לשלב אותו עם לימודי הוראה בדרך לקבלת תעודת הוראה.

תואר ראשון במחול – מסלולי לימוד

הלימודים לתואר ראשון במחול מתקיימים במגוון אוניברסיטאות, במכללות, בתי ספר לריקוד ועוד ברחבי הארץ כאשר בכל המוסדות מטרת הלימודים היא לעשות היכרות לסטודנטים עם סגנונות המחול השונים ולאפשר להם לקבל יתרון שיעמוד לזכותם בעת שירצו להשתלב בתחום כשסיימו את הלימודים.

ישנם מספר מסלולי לימוד שמהם כל סטודנט רשאי לבחור והם:

  • תואר ראשון B.A עם תעודת הוראה בתחום הבלט הקלאסי והמודרני
  • תואר ראשון בתנועה וכתב תנועה B.Ed
  • תואר ראשון במחול ובתנועה B.Ed

איפה אפשר לעבוד אחרי הלימודים?

אין ספק שלא כל מי שמסיים תואר ראשון במחול הופך להיות רקדן ידוע המפורסם בכל העולם.

רבים הם דווקא הסטודנטים הנרשמים למסלול של תואר ראשון במחול מתוך כוונת תחילה להפוך להיות מורים למוסיקה, מחול מודרני, תרפיסטים בתנועה או כל תחום אחר הקשור אל אומניות הבמה.

קיראו בהרחבה על: לימודי מוסיקה

בוגרי המסלולים של תואר ראשון או בוגרי מסלול לימודי תעודה במחול או אומנות יכולים להשתלב כמורים במסגרות פורמליות ובלתי פורמאליות חינוכיות בארץ.

סטודנט המסיים לימודים בתחום התרבות או מוסיקה יכול להיות רקדן מקצועי כחלק מלהקת רקדנים או לעבוד כרקדן עצמאי ואף להמשיך בלימודיו לתואר מתקדם בתחום המחול.

קיראו עוד בנושא: לימודי ריפוי בעיסוק

Share/Save/Bookmark



השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: JavaScript is required to post comments.

Spam protection by WP Captcha-Free