לימודי רפואה בהונגריה מעניינים אותך?
22 באפריל 2013 – 10:58 | אין תגובות

מדי שנה יוצאים מאות ישראלים ללימודי רפואה בהונגריה. הגיע הזמן להבין למה הונגריה מושכת כל כך הרבה ישראלים, וזרים בכלל, בדרך לתואר ברפואה…
לימודי רפואה בהונגריה מספקים לרופאים לעתיד אפשרות לשלב שהות במדינה אירופית, לימודים ברמה …

קרא עוד »
תואר ראשון

קורסים

תואר שני

לימודים באוניברסיטה

לימודים במכללה

ראשי » לימודי תעודה, קורסים, תנאי קבלה

קורס הום סטיילינג – זה הדיבור!


פורסם על ידי ב 17 באוקטובר 2012 – 16:14אין תגובות

רוצה ללמוד להלביש את הבית שלך מחדש? אילו חומרי גמר יתאימו לדירה החדשה? איך אפשר לעצב את חלל הפנים של חדרי האירוח? כל מי שאוהב ורוצה לדעת לעצב ולהציג את הסביבה באור וצבע יחודי, צריך להכיר מקרוב: על לימודי הום סטיילינג…

רבים מהפונים והמתעניינים בלימודי הום סטיילינג שואלים שאלה מאד מעניינת ונכונה: מה למעשה ההבדל בין לימודי הום סטיילינג לבין עיצוב פנים? ואכן, התשובה לשאלה אינה ברורה לחלוטין ואינה יוצרת הבחנה חד משמעית בין שני התחומים.

ההבדל הגדול והעיקרי הוא בעובדה שבוגרי מסלול אקדמי של לימודי עיצוב פנים זכאים לקבלת תואר ראשון בעוד שהקורסים המוצעים בישראל בתחום ההום סטייליניג מציעים לבוגרים תעודת גמר.

מעבר לכך, במסגרת הלימודים רבים הם הקווים המקבילים בין שני תחומי הלימוד כפי שנפרט מיד.

מה לומדים במסגרת קורס הום סטיילינג?

הקורסים מחולקים לשיעורים המוקדשים לנושאים מרכזיים בתחום עיצוב הבית. בקורסים נלמדות טכניקות עיצוב שונות, כגון פנג שווי ודומיהן, טכניקות שילוב בין אביזרים שונים, שימוש בפרופורציות החלל, משחקים בין אור וצל, ועוד.

בסוף הקורס, מושגים כמו פרוגרמה וקומפוזיציה יהפכו, עבורכם, למטבעות לשון בסיסיים. הלימודים משלבים פאן עיוני בו יילמדו נושאים כגון היסטוריית העיצוב, מבוא קצר לארכיטקטורה ואדריכלות, השפעת צבעים על נפש האדם ועוד.iStock_000016226887XSmall קורס הום סטיילינג - זה הדיבור!

חשוב לדעת כי חלק ניכר מן הקורס כולל בחובו התנסות מעשית – כגון עיצוב אביזרים שונים לבית, עיצוב חלל מסוים למטרה מוגדרת מראש, ואף הכרה בסיסית של נגרות, צביעה ועוד.

בנוסף, יכללו הלימודים סיורים לבתים יוצאי  דופן, על מנת לבחון כיצד החומר הנלמד מיושם בפועל מחוץ לסביבת הלימודים.

כמו כן, במסגרת הקורס יודרכו התלמידים בנוגע לפיתוח כלים מקצועיים ויושם דגש על אפשרויות התפתחות בתחום, לאחר תום הלימודים ובכל הקשור להשתלבות מהירה וחלקה בתחום של הום סטיילינג כשכיר או עצמאי.

תנאי הקבלה ללימודי הום סטיילינג דורשים על פי רוב תעודת בגרות אך לא ציון מבחן פסיכומטרי ולא מעבר לכך.

למעשה, אין כל צורך בידע טכני מוקדם, תיק עבודות או ניסיון בעיצוב. כמו כן, ישנן כמה מכללות שיסכימו לקבל סטודנטים חדשים לאחר ראיון אישי וגם ללא תעודת בגרות, כך שאם את או אתה מוכשרים ויצירתיים, הסיכויים שלכם גבוהים.

מצד שני, חשוב להדגיש מתוך ניסיון רב שנים בתחום כי מי שמגדיר את עצמו כבעל בעל שתי ידיים שמאליות יעשה בשכל אם יחפש לעצמו תחום לימודים אחר ושונה לגמרי.

אם אתם מאלו שהקונספט של מעבר לדירה חדשה ועיצובה מן המסד מרגש אתכם ואתם מעוניינים בלימודי תעודה בתחום יצירתי, ייתכן שתימצאו את מקומכם בתחום זה.

איפה מומלץ ללמוד הום סטיילינג?

מכללת קווים מציעה קורס די נחשב בתחום. אורך הקורס המקצועי הנו 28 מפגשים בני 4 שעות אקדמיות כל אחד. ובמכללה תמצאו גם מסלול מקוצר שכולל 11 מפגשים.

מוסד מוביל נוסף הינו ארכיג'וב סטודיו – מרכז הכשרה למקצועות האדריכלות ועיצוב. המוסד מאופיין בגישה רחבה ואינטרדיציפלינרית  למקצועות העיצוב, המשלבת בתוך הלימודים אחוז נרחב של לימודים עיוניים, כגון תולדות האומנות, ושיעורים נוספים בעלי השקה לתחום האסתטיקה.

אנו ממליצים למי שעדיין מתלבט לגבי לימודים בתחום, להרשם לסדנא בנושא הום סטיילינג במתקיימת בבית טמבור בנתניה. את הסדנא מנחות 2 מעצבות פנים מוכשרות שיתנו לכם טעימה מהתחום (11 מפגשים).

הסדנא מועברת באווירה קלילה יותר, ומתאימה לאנשים שמחפשים תחביב או כפי שציינו, למי שרוצה להבין את התמונה ולהחליט לגבי הרשמה לקורס מקצועי במסגרת אקדמית.

בסופם של הלימודים במכללות ניתנת לבוגרים תעודת הכשרה מקצועית.

קיראו בהרחבה על: מכינה לאדריכלות

איפה אפשר לעבוד אחרי הלימודים?

המודעות לחשיבות עיצוב הבית נמצאת במגמת עלייה. משפחות רבות העוברות לבית חדש, לא מסוגלות להתמודד עם משימת עיצובו בעצמן ומעוניינות ביד מקצועית שתנצח על המשימה, ועל כן הן פונות למעצב מקצועי ומוסמך ובימינו אנו, לאנשי מקצוע בתחום ההום סטיילינג.

עיצוב נכון ושימת דגש על פרטים חשובה גם ובמיוחד במקומות עבודה – משרדים וחללים תעשיתיים. בין אם כאלו השמים דגש על פרודוקטיביות ויצירתיות, או כאלה העוסקים בקבלת קהל ושירות לקוחות.

מחקרים שנעשו על ידי חברות שיווק רבות מוכיחים כי סביבה המעוצבת כיאות יכולה, מעבר להגברת פרודוקטיביות העובד, גם להניע לקוחות לרכוש יותר.

לימודי הום סטיילינג יעניקו לכם תעודה המגדירה אתכם כאיש מקצוע מוסמך, וכאמור, אפשרויות תעסוקה במקצוע זה צפויות רק להתרבות, בין אם מדובר בתעסוקה כאיש מקצוע פרטי או במסגרת אחת החברות הגדולות במשק.

רבים מהבוגרים בתחום יוכלו לספר על הצלחה בקריירה עצמאית, בתחום נחשק שהביקוש לשירותים הולך ומתרבה הן בקרב האוכלוסיה הפרטית והן מכיוון המגזר העסקי.

לקריאה נוספת: על קורס יין מקצועי

Share/Save/Bookmark



השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: JavaScript is required to post comments.

Spam protection by WP Captcha-Free