לימודי רפואה בהונגריה מעניינים אותך?
22 באפריל 2013 – 10:58 | אין תגובות

מדי שנה יוצאים מאות ישראלים ללימודי רפואה בהונגריה. הגיע הזמן להבין למה הונגריה מושכת כל כך הרבה ישראלים, וזרים בכלל, בדרך לתואר ברפואה…
לימודי רפואה בהונגריה מספקים לרופאים לעתיד אפשרות לשלב שהות במדינה אירופית, לימודים ברמה …

קרא עוד »
תואר ראשון

קורסים

תואר שני

לימודים באוניברסיטה

לימודים במכללה

ראשי » לימודים במכללה, תואר ראשון

המכללה האקדמית בירושלים – לימודי הנדסה


פורסם על ידי ב 26 באפריל 2011 – 12:13אין תגובות

המכללה האקדמית להנדסה בירושלים היא מכללה מקצועית, המוכרת על ידי המועצה להשכלה גבוהה, שבמסגרתה ניתן ללמוד במסלולים שונים לקראת תואר ראשון בהנדסה. בעמוד זה תמצאו את כל המידע על המכללה ומסלולי הלימוד שיעניינו אותך…

בנוסף לכך, במכללה ניתן ללמוד במסלול לימודי הנדסה מיוחד בשיתוף עם הטכניון. בשנים האחרונות שופצו מבני כיתות הלימוד, הספריות והמבנים האחרים, והאווירה במכללה הפכה לאינטימית ולנעימה מאוד.

רמת הלימודים במכללה היא גבוהה ביותר, וצוות המרצים הוא מקצועי ומוביל בתחומו. המכללה האקדמית בירושלים מקיימת שיתוף פעולה עם חברות גדולות ומובילות בתעשייה עתירת הידע בישראל, כדוגמת: "אינטל", "טבע", "IBM", "NDS" וחברות נוספות.

פרויקט הגמר של הסטודנטים מתבצע בליווי משותף של מנחה מהמכללה ומנחה מהתעשייה.

המכללה האקדמית בירושלים – מסלולי הלימוד

במכללה האקדמית בירושלים ניתן ללמוד לתואר ראשון בהנדסה (B.Sc) במסלולים שונים: הנדסת אלקטרוניקה, הנדסת תוכנה, הנדסת חומרים מתקדמים, הנדסת תעשייה וניהול, הנדסה פרמצבטית וכן הנדסה אזרחית וסביבתית מטעם הטכניון. iStock_000010258414XSmall2 המכללה האקדמית בירושלים - לימודי הנדסה
בנוסף לכך, במכללה האקדמית בירושלים ניתן ללמוד גם במכינה הקדם אקדמית. תוכנית הלימודים כוללת הכשרה מעשית מקיפה וגם רקע עיוני ותיאורטי מעמיק ביותר.

הלימודים לקראת תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מתקיימים בשני מסלולים: ניהול התפעול או מערכות מידע. לימודי תואר ראשון בהנדסת תוכנה כוללים הכשרה מעמיקה במתמטיקה, במדעי המחשב ובמקצועות חיוניים נוספים.

במסגרת לימודי הנדסת אלקטרוניקה לקראת תואר ראשון במכללה נלמדים שני תחומים מרכזיים ביותר – תקשורת ו-VLSI .

מסלול הלימודים לקראת תואר ראשון בהנדסת חומרים כולל נושאים, כדוגמת: עיבוד חומרים בשיטות מתקדמות, מיקרו אלקטרוניקה, התקנים אלקטרו אופטיים ונושאים נוספים.

מטרתם של הלימודים לקראת תואר ראשון בהנדסה פרמצבטית היא להכשיר מהנדסי תרופות לתעשייה המתקדמת, והם כוללים קורסים בנושאים רבים, כדוגמת: ביוכימיה, ביולוגיה, פיזיקה ונושאים רבים נוספים.

קיראו בהרחבה על: לימודי הנדסת כימיה תרופתית

המכללה האקדמית בירושלים –  תנאי קבלה

כדי להתקבל ללימודי תואר ראשון בהנדסה במכללת ירושלים, נדרשים המועמדים להציג תעודת בגרות מלאה או תעודה שוות ערך שאושרה על ידי משרד החינוך ולהשתתף במבחן פסיכומטרי.

הציון בבחינה הפסיכומטרית הנדרש, כדי להתקבל למסלולי הלימוד השונים, הוא של 550 נקודות לפחות. בנוסף לכך, חייבים המועמדים להציג ציון סף באנגלית בתעודת הבגרות, במבחן הפסיכומטרי או במסגרת מבחן אמיר.

גם מועמדים שסיימו בהצלחה מכינה קדם אקדמית יוכלו להתקבל ללימודי תואר ראשון בהנדסה במכללה.

המכללה האקדמית בירושלים –  משך הלימודים ותעודות

הלימודים לקראת תואר ראשון במכללה להנדסה בירושלים נמשכים לרוב כארבע שנים, כאשר במרבית המסלולים ניתן ללמוד גם במסגרת "לימודי ערב" במסלול לימודים ארוך יותר.

בתום הלימודים זכאים הסטודנטים לתואר ראשון בהנדסה (B.Sc) המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה. סטודנטים המעוניינים, יכולים להמשיך ללימודים מתקדמים לקראת תואר שני ושלישי בהנדסה או במקצועות אחרים באוניברסיטאות השונות.

המכללה האקדמית בירושלים – עלות הלימודים

גובה שכר הלימוד במכללה האקדמית בירושלים הוא אוניברסיטאי, ומתעדכן מדי שנה על ידי רשויות המדינה. המכללה האקדמית בירושלים מעניקה מלגות שונות לסטודנטים מצטיינים ולסטודנטים נזקקים, כדי לסייע להם במימון לימודיהם.

רוצים עוד מידע על המכללה האקדמית בירושלים? רוצים ללמוד הנדסה בירושלים?

Share/Save/Bookmark



השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: JavaScript is required to post comments.

Spam protection by WP Captcha-Free