לימודי רפואה בהונגריה מעניינים אותך?
22 באפריל 2013 – 10:58 | אין תגובות

מדי שנה יוצאים מאות ישראלים ללימודי רפואה בהונגריה. הגיע הזמן להבין למה הונגריה מושכת כל כך הרבה ישראלים, וזרים בכלל, בדרך לתואר ברפואה…
לימודי רפואה בהונגריה מספקים לרופאים לעתיד אפשרות לשלב שהות במדינה אירופית, לימודים ברמה …

קרא עוד »
תואר ראשון

קורסים

תואר שני

לימודים באוניברסיטה

לימודים במכללה

ראשי » לימודים בחו"ל, מכינות

בית הספר האמריקאי ללימודי אנגלית


פורסם על ידי ב 31 במאי 2011 – 15:292 תגובות

אם את או אתה מתכננים לצאת ללימודים בחו"ל, התחנה הבאה שלכם לפני היצאה לחו"ל היא בית הספר האמריקאי. בואו להכיר מקרוב את המוסד…

מבחני ידע באנגלית הפכו בשנים האחרונות לאתגר העומד בפני צעירים רבים בבואם לפנות למסלולי לימודים וקריירה שונים.

הרציונאל שבקיום המבחנים הללו ברור – אנגלית היא כיום השפה הבינלאומית החשובה בעולם ויש שיגדירו אותה השפה הבינלאומית החשובה.

רוב הכתיבה האקדמאית ברחבי העולם מתבצעת באנגלית ומוסדות לימוד המלמדים בשפה האנגלית, בעיקר מארה"ב ואנגליה הם הרוב המוחלט ברשימת 20 מוסדות ההשכלה המובילים בעולם.

אנגלית היא גם השפה בה נעשים עסקים בעידן הגלובליזציה ושליטה בה היא נדבך חשוב בסט היכולות הנדרש מכל בעל מקצוע חופשי המעוניין לפלס את דרכו קדימה בעולם העסקים.

קירוא בהרחבה על: לימודים בחו"ל ועל מגוון מלגות ללימודים בחו"ל

יחודו של בית הספר האמריקאי ללימודי אנגלית

בית הספר האמריקאי ללימודי אנגלית הינו המוסד המוביל בישראל להכנה לכל מבחני הידע הנדרשים לקבלה למסגרות השונות.iStock_000008391906XSmall2 בית הספר האמריקאי ללימודי אנגלית

זאת החל ממבחן GMAT ועד למבחן GRE הנדרשים בקבלה ללימודי תואר שני במנהל עסקים או לתואר במוסדות אמריקאים, מנוסחים בשפה אנגלית ואף כוללים חלק נרחב של בחינת יכולת הנבחן בשפה.

כמו גם מבחן טופל TOFEL ומבחן אמי"ר שהם מבחני ידע ייעודיים באנגלית לצורך קבלת פטור מלימודי אנגלית באוניברסיטה או קבלה למוסד בחו"ל ועד מבחנים נוספים מסוגים שונים, שהמשותף לכולם הוא הצורך להציג ידע משויף וממוקד בשפה האנגלית על מנת לעוברם על הצד הטוב ביותר.

בבית הספר האמריקאי, כמוסד הכולל מסגרות הכנה לכלל המבחנים מסוג זה, נצבר הידע ופותחו השיטות המוצלחות והמוכחות ביותר להצלחה במהלך שנים שבהם הוכשרו אלפי תלמידים שעברו את הבחינות בהצלחה.

יתרונו התחרותי האמיתי של בית הספר הינו בכוח האדם החריג באיכותו ממנו מורכב צוות המורים, המתבסס על הגישה שהוראת האנגלית וההכנה למבחני המעבר השונים הינה קריירה של ממש, על כל המשתמע מכך.

בבית הספר האמריקאי מוודאים כי המורים הנכללים על צוות המורים יהיו בחתך האיכות העליון ביותר בשוק ומקפידים לספק להם את תנאי ההעסקה האופטימאליים באופן שהופך את בית הספר לאבן שואבת למורים בתחום.

למעשה, מורים רבים הנכללים על צוות המורים של בית הספר הינם בעלי תארים יוקרתיים מסוגים שונים שבחרו בעבודה בבית הספר כקריירה משתלמת וזהו כיום עיסוקם המרכזי, דבר שאינו תמיד שגרתי במוסדות לימוד אחרים בתחום.

פריסת סניפים רחבה + ליווי אקדמי צמוד בבית הספר האמריקאי

נדבך חשוב בפילוסופיית ההוראה של בית הספר הינו היחס האישי שניתן לכל תלמיד, בכל אחד מתחומי הלימוד הייחודיים במוסד. מכך נגזרים ההקפדה על בחירת מורים בעלי יחסי אנוש מעולים לצד יכולות הוראה מוכחות.

מה דעתך על האפשרות? מורה פרטי לאנגלית

הלימודים בבית הספר האמריקאי לאנגלית נערכים בכיתות קטנות, בהן יש למורה זמן ויכולת להגיע לכל תלמיד בצורה אינטימית כמעט ולהקפיד כי הוא מפיק את התועלת המרבית מהשיעורים.

הגישה הכללית במקום גורסת כי על מנת לנהל את מוסד ההוראה מספר אחד מסוגו יש לוודא כי התלמיד, הלקוח, יהיה וישאר תמיד במרכז.

כפועל יוצא בבית הספר ישנה גם הקפדה על נוחות התלמידים, אם בפריסת הסניפים הרחבה בערים: רמת גן, חיפה, רעננה ובאר שבע ואם בכיתות הלימוד הנוחות והמזמינות כאשר הכל מוכוון אל עבר הכנה מיטבית של התלמיד למבחן.

בית הספר האמריקאי לאנגלית – לפרטים ולהרשמה חייגו עכשיו: 1-700-700-535

Share/Save/Bookmark



2 תגובות »

השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: JavaScript is required to post comments.

Spam protection by WP Captcha-Free