לימודי רפואה בהונגריה מעניינים אותך?
22 באפריל 2013 – 10:58 | אין תגובות

מדי שנה יוצאים מאות ישראלים ללימודי רפואה בהונגריה. הגיע הזמן להבין למה הונגריה מושכת כל כך הרבה ישראלים, וזרים בכלל, בדרך לתואר ברפואה…
לימודי רפואה בהונגריה מספקים לרופאים לעתיד אפשרות לשלב שהות במדינה אירופית, לימודים ברמה …

קרא עוד »
תואר ראשון

קורסים

תואר שני

לימודים באוניברסיטה

לימודים במכללה

ראשי » כללי

מורה פרטי לאנגלית – צריך עזרה?


פורסם על ידי ב 25 בינואר 2009 – 20:082 תגובות

אחד המקצועות החשובים ביותר אותו ירכשו ילינו במהלך תקופת הלימודים במסגרת בית הספר היסודי, בחטיבת הביניים והתיכון, הוא שפה האנגלית. הכרה מעמיקה של השפה האנגלית תעניק לילדינו את האפשרות הראשונה של קיום דו שיח והתקשרות בכל מדינה כמעט, זאת הודות להיות השפה האנגלית השפה הבינלאומית המובילה נכון לימים אלו.

האוניברסיטאות השונות, המכללות והמוסדות האקדמאיים בכלל, שמות את הציון אשר השיג בוגר התיכון במקצוע האנגלית במקומות הראשונים מבין המקצועות הקובעים את סיכויי התאמתו של התלמיד למוסד בו הוא מעוניין להמשיך את לימודיו.

אין ספק, כי ציון טוב, ובכלל, הכרה מעמיקה ונכונה של התלמיד עם השפה האנגלית, פותחת דלתות רבות בפני התלמיד, הן מבחינה אקדמאית למטרות של המשך הלימודים, והן מבחינה בין אישית ביכולת קיום קשרים חובקי עולם.

לימודי אנגלית במסגרת הממלכתית

לימודי האנגלית הקונבנציונאליים במסגרות הלימודיות המקובלות, בשלב הלימודים היסודיים, הלימודים בחטיבת הביניים ובתיכון, מתבצעים באופן פרונטאלי, כאשר המורה פונה אל הקבוצה כקבוצה, ועל הקבוצה מוטל להשיג את אותה רמת הבנה כמקשה אחת. כאשר תלמיד מתקשה בהבנה, על פי רוב הוא מועבר לקבוצה בעלת "יכולות נמוכות יותר" אשר מוגדרות כמדרג נמוך יותר (הקבצה).

עובדה זו, היא בלתי ניתנת לשינוי, ואין באפשרות המורה לתת את מלוא תשומת הלב לכל תלמיד ותלמיד בכיתה, ובמעשה זה, ייתכן כי תעוכב הכיתה כולה. מכאן נוכל ללמוד, כי במידה ואין ביכולתו של התלמיד לעמוד בקצב אשר מוכתב על ידי המורה והקבוצה כולה, יהיה עליו להסתייע בגורם חיצוני בכדי להישאר במדרג הגבוה, ולהשיג ציונים גבוהים בבחינות הבגרות.

שיעור פרטי באנגלית – להתקדם בקצב האישי שלך

אם גם ילדכם מתקשה בשיעורי האנגלית במסגרות הלימודים השגרתיות, וברצונכם להעניק לו/ה חיזוק בהבנה וביכולת הלימוד, תוכלו לעשות זאת על ידי פנייה אל מורה פרטי. המורים הפרטיים יושבים לצד התלמיד בעת השיעור, כאשר מוסבת אל התלמיד מלוא תשומת הלב מצד המורה. קצב הלימוד הוא אחד, ביחס ליכולת הלמידה של התלמיד, ובדרך כזו, מובטח כי ילמד התלמיד ויתקדם בדיוק כפי שמאפשרות לו יכולותיו, ולא פחות.

איתור המורה הפרטי ללימודי אנגלית יתבצע על ידי פנייה אל המתנ"סים בקרבת מגוריכם, המלצות של המורים במוסדות החינוך בו למדים ילדיכם, או של הורים אחרים בכיתה. כמו כן, תוכלו למצוא מורים פרטיים למכביר באתרי האינטרנט השונים המכילים לוחות מידע, או בעיתונים ובמקומונים של אזור מגוריכם. מומלץ לנסות ולאתר מורה אשר יוכל להציג המלצות אודות עבודתו, ואם ניתן, לדבר עם הורים אשר השתמשו בשרותיו.

הלימוד מתבצע לרוב בביתו של המורה, אך ישנם מורים אשר תמורת תוספת תשלום אף יגיעו אל ביתכם בכדי להעביר את השיעור לילדיכם. מחיר שעת לימוד אקדמאית (45 דקות) משתנה ביחס להמלצות ולביקוש של המורה, אך נעים בין חמישים למאה שקלים. ישנם מורים פרטיים אשר יאפשרו רכישת מקבץ של שעות במחיר מיוחד.

קיראו עוד ובהרחבה על לימודי אנגלית

Share/Save/Bookmark



2 תגובות »

  • [...] ללמוד בזמנים נוחים ולא לפי לוח זמנים המוכתב על ידי מורה פרטי / בית ספר. החיסרון בשיטה היא שמי שבחור לנקוט בה חייב [...]

  • מאת רויטל וילמובסקי:

    היי,

    נכון שמקצוע האנגלית הוא מקצוע חשוב ולכן כבר היום מתחילים ללמד בכיתה ב' ושמעתי כבר על כאלו שמתחילים בכיתה א'.
    אין ספק שמורה פרטי אכן יקדם את אותם תלמידים ואני בעד.

    תודה על הפוסט.

    רויטל וילמובסקי

השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: JavaScript is required to post comments.

Spam protection by WP Captcha-Free