לימודי רפואה בהונגריה מעניינים אותך?
22 באפריל 2013 – 10:58 | אין תגובות

מדי שנה יוצאים מאות ישראלים ללימודי רפואה בהונגריה. הגיע הזמן להבין למה הונגריה מושכת כל כך הרבה ישראלים, וזרים בכלל, בדרך לתואר ברפואה…
לימודי רפואה בהונגריה מספקים לרופאים לעתיד אפשרות לשלב שהות במדינה אירופית, לימודים ברמה …

קרא עוד »
תואר ראשון

קורסים

תואר שני

לימודים באוניברסיטה

לימודים במכללה

ראשי » לימודי תעודה, תואר ראשון, תואר שני

מכללת אורנים – המכללה האקדמית לחינוך


פורסם על ידי ב 26 במאי 2011 – 18:414 תגובות

מכללת אורנים היא מהמכללות האקדמיות הבולטות בישראל, ומאחוריה למעלה מ-60 שנות הכשרה. בואו להכיר מקרוב את המכללה, מסלולי הלימוד ותנאי הקבלה…

במכללה לומדים כיום מעל 5000 סטודנטים הפזורים בפקולטות השונות ובמכוני הלימוד של המוסד. ייחודה של אורנים בהתמקדותה בתחום החינוך על גווניו השונים, צרכיו המיוחדים וחשיבותו האדירה לחברה ולמדינה.

על אודות המכללה

מכללת אורנים שוכנת למרגלותיו של נחל הקישון, בליבו של חורש ירוק ההופך אותה למוסד האקדמי עם הנוף הייחודי ביותר בישראל. iStock_000009930959XSmall3 מכללת אורנים - המכללה האקדמית לחינוך
המכללה מפעילה מסלולי לימודים במספר רב של תחומי התמחות ומסמיכה סטודנטים בתארים ראשונים מסוגים שונים-B.A, Bsc BED וכן מציעה המכללה שישה מסלולי ללימוד במסגרת תואר שני.

הלימודים במכללה מתחלקים בין ארבע חטיבות עיקריות:

הפקולטה לחינוך – בפקולטה ניתן ללמוד למגוון תארים בתחומי החינוך והחינוך המיוחד בסמיכות להוצאת תעודת הוראה בתחום. הפקולטה מוציאה מבעד שעריה מדי שנה את טובי הבוגרים בתחום ובוגריה מבוקשים במוסדות חינוך וחברה ברחבי הארץ.

במחלקה ישנו מסלול להסבת אקדמאים לתחום החינוך המבקש לענות על צורך יחודי הקיים כיום בחברה הישראלית, משיכת כוח אדם איכותי לחינוך. על הסגל נמנים טובי המרצים בתחום החינוך בישראל וחוקרים בעלי שם.

הפקולטה למדעי הרוח והחברה – בפקולטה משולבים לימודי תארים מתחומי מדעי החברה והרוח כגון: סוציולוגיה, היסטוריה והיסטוריה של המזרח התיכון, שפות כמו אנגלית וערבית, אזרחות, לימודי סביבה ועוד רבים, תוך שילוב לימודי תעודת הוראה בתחומים אלה.

הפקולטה מיועדת להכשיר את את דור המורים הבא בישראל ומשתמשת בניסיון העצום שנצבר במכללת אורנים זה 60 שנים לשם מימוש מטרה זו.

המחלקה למדעים מדויקים – במחלקה מוכשרים סטודנטים לשם הפיכתם למורים בתחומי המדעים המדויקים כגון מתמטיקה, פיזיקה וכן מדעי המחשב.

תחום זה מאובחן כקריטי במיוחד לעתיד החינוך במדינת ישראל וליכולת לשמר את מעמדה התחרותי של הכלכלה הישראלית בעולם המשתנה.

הפקולטה ללימודים מתקדמים – בפקולטה קיימות שש תוכניות ללימודי תואר שני בתחומים מגוונים של חינוך. הלימודים נועדו להעשיר את סט היכולות של הסטודנטים ולשפר את התמקצעות והעשרת הידע שלהם בבואם להתמודד עם אתגרים שונים בתחום החינוך.

לימודי תואר שני באחת מהתוכניות המוצעות בפקולטה יאפשרו ללומדים ליצור לעצמם מסלול קריירה מגוון ויגביר את הביקוש אליהם כעובדים.

בנוסף, פועל במכללת אורנים מרכז גדול להשתלמויות ולקידום מקצועי של מורים הנחשב למוביל בתחומו. במרכז מתבצעות מדי שנה השתלמויות למורים רבים מתחומים שונים וממגזר הוראה שונים מרחבי הארץ, תוך שימוש במתודות ובידע הרב שפותחו ושוכללו במכללת אורנים.

לצד כל אלה, מפעילה המכללה גם תוכניות מיוחדות לסטודנטים מצטיינים וכן תוכנית ייחודית לקידום מנהיגות בחינוך.

תנאי קבלה ועלויות – מכללת אורנים

אורנים היא מכללה הגובה מהסטודנטים הבאים בשעריה שכר לימוד אוניברסיטאי. בתמורה לשכר הלימוד, מקבלים הסטודנטים שירות מצוין ולימודים גבוהים ברמה מעולה היוצרים מדי שנה את טובי המורים בישראל. כמו כן מפעילה המכללה מסלולים רבים של מלגות מסוגים שונים.

תנאי הקבלה למכללה כוללים מבחן פסיכומטרי ותעודת בגרות כאשר רף הקבלה משתנה משנה לשנה ותלוי גם בביקוש ובתחום הלימוד שמעניין אותך.

Share/Save/Bookmark



4 תגובות »

השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: JavaScript is required to post comments.

Spam protection by WP Captcha-Free