לימודי רפואה בהונגריה מעניינים אותך?
22 באפריל 2013 – 10:58 | אין תגובות

מדי שנה יוצאים מאות ישראלים ללימודי רפואה בהונגריה. הגיע הזמן להבין למה הונגריה מושכת כל כך הרבה ישראלים, וזרים בכלל, בדרך לתואר ברפואה…
לימודי רפואה בהונגריה מספקים לרופאים לעתיד אפשרות לשלב שהות במדינה אירופית, לימודים ברמה …

קרא עוד »
תואר ראשון

קורסים

תואר שני

לימודים באוניברסיטה

לימודים במכללה

ראשי » לימודים במכללה, תואר ראשון

תואר ראשון בפיזיקה ומדעי המחשב במסלול חד חוגי B.sc


פורסם על ידי ב 1 ביוני 2011 – 17:54אין תגובות

בעת בה שומעים חדשות לבקרים על הידרדרות רמת השליטה במדעים מדויקים בקרב בוגרי מערכת החינוך הישראלית, הולך ומתגבר הצורך בכוח אדם איכותי, שיחצה את הרוביקון ויבחר במסלול הוראה, בו הוא מקדיש את הקריירה שלו לטיפוח מצוינות הישגית בתחומי המדעים אצל תלמידיו…

בדיוק מהסיבה הזאת, מנהלי מכללת אורנים זיהו את מצב זה ועיצבו תוכנית לימודים לתואר שני ששמה לעצמה למטרה לענות על צורך זה בדיוק.

לימודי פיזיקה ומדעי המחשב לתואר B.sc במכללת אורנים מטעם אוניברסיטת חיפה

המחלקה למדעים מדויקים במכללת אורנים מציעה לסטודנטים הבאים בשעריה תוכנית ייחודית לתואר במדעים מדויקים עם התמקדות בפיזיקה ומדעי המחשב.

התואר נלמד במכללת אורנים הממוקמת בסמיכות לשמורת נחל הקישון ליד קריית טבעון אך הוא נחשב לתואר של אוניברסיטת חיפה פר-אקסלנס על כל המשתמע מכך. iStock_000010258414XSmall3 תואר ראשון בפיזיקה ומדעי המחשב במסלול חד חוגי B.scצוות המורים והמרצים בתוכנית נמנה על מיטב החוקרים והעוסקים בתחום בארץ ויתרון גדול נוסף מצוי בעובדת התקיימות הלימודים בכיתות קטנות יחסית, בהן היחס הוא אישי ומנוהל ברמה יוצאת דופן בהשוואה למוסדות לימוד אחרים בישראל.

במסגרת התואר ייחשפו  הסטודנטים ליישומים תיאורטיים ומעשיים של מדע הפיזיקה ושל מדעי המחשב ויעודדו לפתח חשיבה עצמאית וסקרנות טבעית לגבי העולם המרתק הנחשף בפניהם.

תעודת הוראה בצמוד לתואר אוניברסיטאי

תחום המדעים המדויקים הפך בעשורים האחרונים לקטר החשוב ביותר של החדשנות והצמיחה העולמית. אין זה מקרה כי בעלי תואר ראשון או שני בתחומים אלה נחשבים לעובדים מבוקשים במיוחד בסקטורים רבים במשק.

במהלך התואר, יוכלו הסטודנטים גם ללמוד לקבלת תעודת הוראה ממשלתית שתאפשר להם בסיומו ללמד במוסד חינוכי ישראלי. הצורך במורים איכותיים למקצועות אלה אינו נעלם לעולם ומשרד החינוך שם לו למטרה להגדיל משמעותית את ההשקעות בלימודי המדעים המדויקים בישראל.

זאת ועוד, תנאי השכר והמשרה של המורים אף שופרו משמעותית בשנים האחרונות וזאת כדי לאפשר לכוח אדם איכותי לעשות בחירה מודעת ולפנות בנתיב ההוראה.

זאת, הן מתוך תחושת שליחות ורצון לשנות והן מפני רצון במשרה מתגמלת ומכובדת ששכרה בצידה. משרד החינוך פועל במרץ להגשמת יעדים אלה בתחום המדעים המדויקים שהאצת רמת הלימודים בו הינה צורך אקוטי של מדינת ישראל שקשה להפריז בחשיבותו.

לאחר שישלימו תואר חד חוגי במדעים מדויקים יוכלו הסטודנטים לפנות ללימודי תואר שני בתחום בכל אחד ממוסדות הלימוד הישראלים בהסתמך על הישגיהם בתואר הראשון.

הם יעשו זאת תוך הכרה בהם כמסיימי תואר של אוניברסיטת חיפה, ממוסדות האקדמיה המכובדים בישראל.

אופי הלימוד האישי יותר במכללת אורנים מהווה יתרון משמעותי בעת לימוד מקצועות מורכבים כגון המדעים המדויקים ויהווה יתרון של הסטודנטים על מקבליהם במוסדות לימוד אחרים, לרבות אוניברסיטת חיפה עצמה.

תנאי הקבלה ועלויות – תואר בפיזיקה ומדעי המחשב במסלול חד חוגי B.sc

שכר הלימוד בחוג הינו שכר לימוד אוניברסיטאי. תנאי הקבלה הינם ציון בגרות של 80 לפחות ב-4 יחידות לימוד מתמטיקה בתיכון או 70 לפחות בלימודי 5 יחידות לימוד, זאת נוסף לציון פסיכומטרי של 550 לפחות וכל המרבה הרי זה משובח.

יש לך שאלות על המסלול לתואר בפיזיקה ומדעי המחשב במסלול חד חוגי B.sc? פנה אלינו!

Share/Save/Bookmark



השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: JavaScript is required to post comments.

Spam protection by WP Captcha-Free