לימודי רפואה בהונגריה מעניינים אותך?
22 באפריל 2013 – 10:58 | אין תגובות

מדי שנה יוצאים מאות ישראלים ללימודי רפואה בהונגריה. הגיע הזמן להבין למה הונגריה מושכת כל כך הרבה ישראלים, וזרים בכלל, בדרך לתואר ברפואה…
לימודי רפואה בהונגריה מספקים לרופאים לעתיד אפשרות לשלב שהות במדינה אירופית, לימודים ברמה …

קרא עוד »
תואר ראשון

קורסים

תואר שני

לימודים באוניברסיטה

לימודים במכללה

ראשי » לימודים באוניברסיטה, לימודים במכללה, תנאי קבלה

בגרויות – השלמת בגרויות ושיפור ציונים


פורסם על ידי ב 2 ביולי 2009 – 8:4120 תגובות

לתוצאות מבחני הבגרות ישנה משמעות רבה בקביעת עתידו של כל צעיר המעוניין לרכוש השכלה אקדמית ומאוחר יותר להשתלב במקום מכובד בשוק העבודה הישראלי. כדי להתקבל לחוגים המובלים באוניברסיטה ואפילו במכללות השונות, צריכים המועמדים להציג תעודת בגרות עם ציונים כמה שיותר גבוהים ועם מספר יחידות גבוה במקצועות החשובים. בואו לקרוא יותר אודות השלמת בגרויות ושיפור הציונים

בגרויות וחשיבותן

במרבית מהמוסדות להשכלה גבוהה ובכל האוניברסיטאות משוקלל ממוצע בחינות הבגרות עם הציון בבחינה הפסיכומטרית ביחס כמעט זהה ובמטרה לקבוע את התאמתו של המועמד לתחום הלימודים אליו נרשם.

לתעודת הבגרות ישנה חשיבות רבה, אך גם אם בתקופת התיכון העברתם את מרבית זמנכם ברביצה חסרת אחריות על חוף הים או במסיבות פרועות אל תוך הלילה במקום עם ספרי ההיסטוריה והמתמטיקה, אין סיבה אמיתית לחשוש; בכל עת שתרצו, תוכלו להצטרף לאחד הקורסים המקצועיים להכנה לבגרות ולשפר את הציונים.

הכנה לבגרות

כדי לשפר את ציוני הבגרות ניתן ללמוד באופן עצמאי, בקורסי הכנה לבגרות באחד המכונים הפרטיים המובילים בארץ, עם מורה פרטי או במכינה של האוניברסיטה או המכללה.

מכון הכנה לבגרות

לעיתים, כאשר מרבית ציוני תעודת הבגרות הם משביעי רצון ויש צורך לשפר רק ציון אחד או שניים, יכול המועמד להשלים את הציונים בכוחות עצמו או באמצעות מספר שיעורים פרטיים ללא צורך בלימוד ממושך בקורס.

אך כאשר נדרש המועמד לשפר יותר מציון בגרות אחד, לרוב הוא לא יצליח לעשות זאת בכוחות עצמו ועליו להירשם לקורס מקיף באחד ממכוני ההכנה המובילים בתחום הלימודים לקראת בגרויות.

במכונים הגדולים מועסקים מדריכים מקצועיים ומורים מנוסים שכל מטרתם היא לסייע ללומדים להשלים את הבגרויות החסרות בציונים גבוהים.

מכוני הלימוד לבגרויות מפתחים שיטות לימוד יעילות וייחודיות, ובאותה מידה מקפידים מאוד על איכות חומרי הלימוד ועל עדכון ושיפור השיטות הקיימות.

נוסף לכך, במרבית ממכוני הבגרות מוצעים מסלולי לימוד המותאמים אישית לתלמיד ולמספר המקצועות בהם עליו להיבחן ולשפר את ציוניו.

מכינה להכנה לבגרות

במקרה ובו דרוש שיפור מקיף ומשמעותי של ציוני בגרות רבים, מומלץ ביותר לפנות למכינה מקצועית להכנה לבגרות.

הלימודים במכינה לבגרות במוסד אקדמי כוללים מסגרת מקצועית, סגל של מורים עתירי ניסיון, תנאים נוחים ואפשרות אמיתת להשיג תעודת בגרות מרשימה שתסייע לכם לפתוח דלתות אל הפקולטות המובילות.

הלימודים במכינה הם ממושכים יותר וגובה שכר הלימוד זהה לרוב לגובה שכר הלימוד של שנה וחצי באוניברסיטה אך האווירה היא רצינית ומקצועית.

מקצועות הלימוד

לבגרות ניתן ללמוד את כל המקצועות הדרושים: תנ"ך, היסטוריה, לשון, מתמטיקה, אזרחות, כימיה, אנגלית, גיאוגרפיה או כל מקצוע אחר.

עם זאת, חשוב לבדוק מראש אלה מקצועות בדיוק דרושים לכם לצורך הקבלה לחוגי הלימוד השונים במכללה או באוניברסיטה.

היכן ללמוד?

היום ישנן מכינות הכנה לבגרויות במכללות רבות כמו גם במרבית האוניברסיטאות, כדוגמת בגרות בקמפוס קריית הטכניון בחיפה, מכללת סמינר הקיבוצים והכנה לבגרות במכללה האקדמית יהודה ושומרון באריאל.

כמו כן, ישנם מכונים פרטיים רבים אשר מכינים לבגרויות, כדוגמת משלב הכנה לבגרויות, רשת אנקורי ומכללת טומשין לבגרויות.

Share/Save/Bookmark



20 תגובות »

השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: JavaScript is required to post comments.

Spam protection by WP Captcha-Free