לימודי רפואה בהונגריה מעניינים אותך?
22 באפריל 2013 – 10:58 | אין תגובות

מדי שנה יוצאים מאות ישראלים ללימודי רפואה בהונגריה. הגיע הזמן להבין למה הונגריה מושכת כל כך הרבה ישראלים, וזרים בכלל, בדרך לתואר ברפואה…
לימודי רפואה בהונגריה מספקים לרופאים לעתיד אפשרות לשלב שהות במדינה אירופית, לימודים ברמה …

קרא עוד »
תואר ראשון

קורסים

תואר שני

לימודים באוניברסיטה

לימודים במכללה

ראשי » לימודי משפטים, לימודים במכללה, תואר ראשון

תואר ראשון המשלב משפטים וחשבונאות


פורסם על ידי ב 22 ביוני 2011 – 11:35אין תגובות

אמא רוצה תהיה עורך דין ואבא רוצה רואה חשבון? היום כבר לא צריך להתלבט ולא קשה לבחור, כי פשוט ניתן לשלב וללמוד תואר ראשון במשפטים וחשבונאות…

לימודים משולבים בשני התחומים, משפט וחשבונאות, פותחים ויפתחו בפני הסטודנטים שער למגוון רחב של תחומי עיסוק מכניסים ומרתקים. כאשר רבים מהסטודנטים ימצאו את עצמם עוסקים בתפקיד המשלב בין המקצועות.

כיום, מחפשים מעסיקים רבים את הערך המוסף הנובע מבוגרי תארים אקדמיים שהשכילו לשלב לימודים בתחומים שונים המקנים להם שילוב של ידע מעולמות תוכן שונים ומעידים על יכולותיהם המגוונות וכן על כוח הרצון והשקידה שלהם.

המסלול האקדמי במכללה למנהל מציע כיום מגוון של תוכניות לימוד רב תחומיות לתואר ראשון המבקשות להתמודד עם הצרכים המודרניים של סטודנטים היוצאים לשוק העבודה.iStock_000003818339XSmall5 תואר ראשון המשלב משפטים וחשבונאות

תואר ראשון משולב משפטים וחשבונאות

תוכנית רב תחומית יוקרתית במיוחד במסלול האקדמי הינה זו המשלבת לימודים של תואר בוגר במשפטים (LLB) עם תואר ראשון במנהל עסקים – חשבונאות (BA).

כך, בוגריה של התוכנית יסיימו אותה למעשה עם שני תארים ראשונים שיאפשרו להם לגשת להתמחות ואז להבחן ולעבור את בחינות לשכת עורכי הדין ואת בחינות לשכת רואי החשבון.

יתרונות התוכנית

משפטים וחשבונאות הינם תחומים המפתחים אצל הלומדים אותם סטים שונים של כלים וידע. זאת, לצד השקה אינהרנטית של התחומים במגע היומיומי שלהם עם החוק וחשיבותם המקבילה בצמתים רבים בעולם העסקי.

בוגרי תואר משולב במשפטים ובחשבונאות יספגו את הטוב בשני עולמות אלה. את דרכי החשיבה המשפטיות, יכולת הניסוח וההבנה בעולמות ידע חיצוניים לעולם העסקי הם ילמדו במהלך תואר במשפטים באחד המוסדות המבוקשים בישראל בו מלמדים מיטב החוקרים בעולם המשפט.

את יכולות הניתוח האנליטיות, ההבנה הפיננסית והכלכלית וכלי הניהול הייחודיים הם יקבלו במהלך תואר בחשבונאות בו יוכלו גם לשלב חלק מהחומרים הנלמדים במהלך התואר במשפטים.

התוצר הסופי יהיה בוגרים עם גישה יקרת ערך לשניים מהתחומים החשובים ביותר כיום בעולם העסקי וידע שיאפשר להם להשתלב במגוון רחב של מסלולי קריירה לאחר סיום לימודיהם.

במציאות בה התחרות בשוק העבודה גוברת מאוד וליתרון יחסי תחרותי יש משקל רב בעת תהליך ברירת המוץ מין התבן, המבוצע במקומות עבודה רבים, יהיו בוגרים אלה בעלי ביקוש גבוה במיוחד.

יהיה זה במשרדי עורכי-דין הרואים כיום בתואר נוסף בחשבונאות הכרח מעשי לעיסוק בתחומי המשפט הפיננסי והעסקי, משרדי רואי-חשבון שהבינו מזמן כי הדוגמטיות של בוגרי חשבונאות ללא השכלה משפטית עשויה להיות להם לרועץ או חברות עסקיות ופירמות ייעוץ הרואות בידע הייחודי הנצבר במהלך לימוד שני התארים היוקרתיים, יתרון עצום על פני מועמדים אחרים למשרות בכירות.

אופי והיקף הלימודים ועלויות

התוכנית המשולבת מיועדת להיקף לימודים בן שלוש שנים וחצי ולסך של 218 נקודות זכות.

עלות התוכנית הינה 123,616 שקלים נכון לשנת הלימודים תשע"ב. התוכנית מבקשת לקבל אליה סטודנטים בעלי יכולות גבוהות בשל היותה דורשת ויוקרתית במיוחד.

תנאי הסף להרשמה לתוכנית הינם ממוצע בגרות של 92 ומעלה יחד עם ציון פסיכומטרי של 600 לפחות. כמו כן, יכולים להתקבל בעלי תואר ראשון מהארץ ומחו"ל ממוסד מוכר בעלי ממוצע תואר של 78 לפחות.

בקבלה לתוכנית במסלול האקדמי – המכללה למנהל יערך גם ראיון אישי למועמדים.

Share/Save/Bookmark



השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: JavaScript is required to post comments.

Spam protection by WP Captcha-Free