לימודי רפואה בהונגריה מעניינים אותך?
22 באפריל 2013 – 10:58 | אין תגובות

מדי שנה יוצאים מאות ישראלים ללימודי רפואה בהונגריה. הגיע הזמן להבין למה הונגריה מושכת כל כך הרבה ישראלים, וזרים בכלל, בדרך לתואר ברפואה…
לימודי רפואה בהונגריה מספקים לרופאים לעתיד אפשרות לשלב שהות במדינה אירופית, לימודים ברמה …

קרא עוד »
תואר ראשון

קורסים

תואר שני

לימודים באוניברסיטה

לימודים במכללה

ראשי » לימודים במכללה, תואר ראשון, תואר שני

תואר ראשון Bsc או תואר שני Msc בניהול טכנולוגיה


פורסם על ידי ב 4 ביולי 2011 – 16:38אין תגובות

רוצה לצבור ידע והשכלה בנושא ניהול טכנולוגי? בואו לקרוא ולהכיר מקרוב את אפשרויות הלימוד לתואר ראשון Bsc ותואר שני Msc בניהול טכנולוגיה במכון הטכנולוגי בחולון!

תעשיית הטכנולוגיה הינה תעשייה ייחודית המעמידה בפני מנהליה אתגרים רבים. סט התכונות והיכולות הנדרשים ממנהלים בתעשייה הופכים את הצורך בהכשרה ספציפית לאקוטי ונדרש במיוחד.

בהייטק לא די, ברוב המקרים, לצבור ניסיון של מספר שנים בעבודה על מנת להיות כשיר לתפקידי ניהול והובלה.

למעשה, בחברות רבות קיימת הפרדה בין מסלולי קידום של מהנדסים ואנשי פיתוח 'טהורים' לבין מנהלי צוותים, מחלקות והנהלה בכירה.

קיראו בהרחבה על: לימודי הנדסה

הפקולטה לניהול טכנולוגיה במכון הטכנולוגי חולון

המכון הטכנולוגי בחולון HIT שמקיים ושומר על קשרים ענפים עם ראשי תעשיית ההייטק הישראלית זיהו את הצורך ההולך וגובר בהכשרה ממוקדת של מנהלים בתחום הטכנולוגיה.iStock_000005137369XSmall1 תואר ראשון Bsc או תואר שני Msc בניהול טכנולוגיה

הפקולטה לניהול טכנולוגיה במכון הטכנולוגי מציעה כיום מסלולי לימודים במסגרת תואר ראשון / שני בניהול טכנולוגיה,  המיועדים להוציא משעריהם עובדי הייטק המסוגלים להתמודד עם האתגרים המתחדשים העומדים בפני התעשייה והתחום, והתעשייה הישראלית בפרט.

תואר ראשון בניהול טכנולוגיה Bsc

במסלול ללימודי תואר ראשון בניהול טכנולוגיה מקבלים הסטודנטים המבקשים ללמוד מקצוע המאפשר להם להשתלב ישירות בתפקידי ניהול את מבוקשם.

לימודי התואר, הנפרשים על פני ארבע שנים מכשירים את הבוגרים לתפקידי ניהול בחברות עתירות ידע וכן בארגונים מוטי טכנולוגיה כארגונים פיננסיים, מפעלי תעשייה ומוסדות הפועלים במגזר השירותים.

קיראו בהרחבה על: לימודי טכנולוגיה וכן על מסלול לימודי שיווק טכנולוגי

בסיום התואר יהיו הבוגרים בנקודת זינוק מצוינת להשתלבות בחברות מהסוג המוזכר לעיל בתפקידים שונים בתחומי ניהול, תפעול, שיווק, תכנון ובקרה אבטחת איכות ועוד.

תכנית הלימודים כוללת קורסים המועברים על ידי טובי המרצים והחוקרים בתחום תוך שיתוף פעולה עם חברות מובילות במשק הישראלי, וזאת כדי להבטיח כי הסטודנטים יקבלו סט כלים שיאפשר להם לפתח קריירה משגשגת בסיום התואר.

תואר שני בניהול טכנולוגיה Msc

בתואר השני בניהול טכנולוגיה במכון הטכנולוגי בחולון מתמקדים הלימודים בהעמקה ברבדיו השונים של תחום ניהול הטכנולוגיה.

התואר מיועד למהנדסים, כלכלנים או מפתחים המעוניינים לגוון את הידע הצבור אצלם, במטרה לשפר את יכולתם להתמודד עם התגרים המציב בפניהם עולם הטכנולוגיה המתקדם במהרה.

התואר מתפרש על פני תקופה של עד 6 סמסטרים, כולל התעמקות בתחום המרתק של ניהול הטכנולוגיה ובכלל זאת: אספקטים כלכליים ופיננסיים בפיתוח וייצור מוצרים, מתודולוגיות ניהול מתקדמות, התמודדות עם ניהול משאבי אנוש ונוספים.

התוכנית פתוחה לבוגרי תואר ראשון בהנדסה, תואר ראשון במדעים או תואר ראשון בכלכלה בממוצע ציונים של 80 ומעלה או בכפוף למעבר של ועדת קבלה.

בוגרי תארים שאינם תואר ראשון בניהול טכנולוגיה או הנדסת תעשייה וניהול יהיו חייבים במעבר של כמות משתנה של קורסי השלמה לפי הוראותיה של ועדת ההוראה.

עלויות ואופי הלימודים לתואר ראשון / שני בניהול טכנולוגיה במכללת HIT

עלותו של תואר ראשון במכון הטכנולוגי בחולון הנה 10,061 ש"ח לכל שנת לימודים, כאשר תואר ראשון בניהול טכנולוגיה נמשך על פני 4 שנים.

עלותו של מסלול לימודי תואר שני במכון הינה 13,404 ש"ח לשנה. הלימודים מתקיימים במכון הטכנולוגי בחולון, כאשר בלימודי תואר שני קיימת התחשבות גם בצרכיהם של סטודנטים המגיעים כבר משוק העבודה.

בכל שאלה נוספת בנושא תארים ראשון או שני בניהול טכנולוגיה – פנו אלינו!

Share/Save/Bookmark



השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: JavaScript is required to post comments.

Spam protection by WP Captcha-Free