לימודי רפואה בהונגריה מעניינים אותך?
22 באפריל 2013 – 10:58 | אין תגובות

מדי שנה יוצאים מאות ישראלים ללימודי רפואה בהונגריה. הגיע הזמן להבין למה הונגריה מושכת כל כך הרבה ישראלים, וזרים בכלל, בדרך לתואר ברפואה…
לימודי רפואה בהונגריה מספקים לרופאים לעתיד אפשרות לשלב שהות במדינה אירופית, לימודים ברמה …

קרא עוד »
תואר ראשון

קורסים

תואר שני

לימודים באוניברסיטה

לימודים במכללה

ראשי » לימודים במכללה, תואר ראשון

תואר ראשון במתמטיקה שימושית Bsc


פורסם על ידי ב 10 ביולי 2011 – 12:52אין תגובות

מתמטיקה שימושית – מה זה אומר לך? בואו להכיר מקרוב את אפשרויות הלימוד לתואר ראשון במתמטיקה שימושית. למי מתאים התואר? היכן לומדים? ומהם תנאי הקבלה?

מתמטיקה שימושית היא תחום מרתק המשלב בין עקרונות מתמטיים תאורטיים סבוכים ראשונים במעלה לבין תעשיות טכנולוגיות העושות שימוש במודלים מתמטיים בתחומי פיתוח וייצור רבים.

ככל שעובר הזמן, ההתפתחות הטכנולוגית המואצת הופכת את הצורך להשתמש במתמטיקה בתעשייה לגובר יותר ויותר.  iStock_000011012758XSmall תואר ראשון במתמטיקה שימושית Bscרוצים לדעת יותר? קיראו בהרחבה על: לימודי מתמטיקה לתואר ראשון

עם זאת, מתמטיקאים בוגרי תארים רגילים במתמטיקה מוצאים עצמם לא פעם מנותקים מההוויה התעשייתית ומעולם המושגים הנהוג בתעשיות השונות, דבר ההופך אותם לכוח עבודה פחות יעיל עבור חברות הטכנולוגיה.

על מנת להתגבר על בעיה זו, דרושה הכשרה אינטר-דיסציפלינארית של מתמטיקאים תוך שילוב של תחומי ידע מעולם הטכנולוגיה והתעשייה לצד לימוד המתמטיקה התאורטית.

תואר ראשון במתמטיקה שימושית Bsc במכון הטכנולוגי בחולון

המכון הטכנולוגי בחולון, כמוסד המקיים קשרים ענפים עם תעשיית הטכנולוגיה הישראלית וכן עם ראשי תעשיות מסורתיות יותר, מקיים זה מספר שנים תוכנית לימודי תואר ראשון במתמטיקה שימושית.

תוכנית זו מבקשת לשלב לימודים גבוהים של תואר במתמטיקה על ידי טובי המרצים וברמה תיאורטית גבוהה עם ישום של אותם עקרונות מתמטיים שנלמדים בתחומים חיצוניים ללימודי המתמטיקה מענפי התעשייה השונים.

התואר יאפשר לבוגריו שילוב חלק ואפקטיבי יותר בתעשייה לאחר סיום התואר וירחיב מאוד את האפשרות לרתום את יכולותיהם הייחודיות כבוגרי תואר ראשון במתמטיקה בקידום התעשייה בישראל.

בסיום התואר יהיה בידי בוגר התוכנית סט כלים ייחודי המאפשר לו לשלב עקרונות מתמטיים נעלים ותיאוריה מתמטית עם הפרקטיקה והצרכים הייחודיים של התעשייה בה הוא מועסק וליישמם בצורה מיטבית, דבר המקנה לו יתרון יחסי משמעותי על בוגרים אחרים של תואר במתטיקה ובשוק העבודה הכללי בכלל.

במהלך התואר ייחשפו הסטודנטים לדיסציפלינות המתמטיות המובילות, בהוראת טובי המרצים והחוקרים המלמדים במכון הטכנולוגי בחולון ולצידם יפתחו בפניהם עולמות ידע מגוונים מתחומי התעשייה השונים.

כמו כן ילמדו הסטודנטים במכללת HIT דרכים ליישם את שילוב הידע המתמטי בתחום התעשייה.

הקשרים הטובים שנרקמו במכון הטכנולוגי בחולון עם תעשיית הטכנולוגיה הישראלית במשך 40 שנות קיומו של המכון, אפשרו את יצירתו של מאגר ידע רחב המאפשר בנייתה של תוכנית ייחודית המותאמת לצרכיה העתידיים, המתהווים של התעשייה והופכת את בוגריה לעובדים בעלי הכשרה המותאמת לרחשי הזמן ולמבוקשים במיוחד.

המחלקה למתמטיקה שימושית רואה חשיבות רבה בשילוב הסטודנטים בעבודה אף כבר במהלך הלימודים עצמם ומקיימת דיאלוג ייחודי עם תעשיות שונות בישראל בעניין זה.

באופן זה, ממלאים הצדדים צרכים משיקים בהעסקת סטודנטים ובהכשרתם המקצועית מצד אחד ובגיוס כוח עבודה איכותי וזמין מהצד השני.

תוכנית הלימודים לתואר ראשון במתמטיקה שימושית Bsc

במהלך בניית תוכנית הלימודים לתואר ייחודי זה, הושמו דגש ומחשבה רבים בשילוב הנכון בין לימודי המתמטיקה ליישומם בתעשייה.

לסטודנטים בתוכנית ניתן חופש רב יחסית בבחירת קורסי בחירה, זאת לצד קורסים הכוללים בתוכם את רוב לימודי המתמטיקה – שהנם קורסי חובה ללומדים במסלול זה.

התוכנית מורכבת מ-122.5 נקודות זכות ומיועדת להיפרש על פני שלוש שנים. שכר הלימוד בתוכנית הינו 10,061 שקלים.

קיראו בהרחבה על: הפקולטה למדעים מדוייקים

Share/Save/Bookmark



השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: JavaScript is required to post comments.

Spam protection by WP Captcha-Free