לימודי רפואה בהונגריה מעניינים אותך?
22 באפריל 2013 – 10:58 | אין תגובות

מדי שנה יוצאים מאות ישראלים ללימודי רפואה בהונגריה. הגיע הזמן להבין למה הונגריה מושכת כל כך הרבה ישראלים, וזרים בכלל, בדרך לתואר ברפואה…
לימודי רפואה בהונגריה מספקים לרופאים לעתיד אפשרות לשלב שהות במדינה אירופית, לימודים ברמה …

קרא עוד »
תואר ראשון

קורסים

תואר שני

לימודים באוניברסיטה

לימודים במכללה

ראשי » לימודים במכללה, תואר ראשון

תואר ראשון בספרות בשפה האנגלית


פורסם על ידי ב 17 ביולי 2011 – 11:53אין תגובות

אף כי היא משמשת כשפה הבינלאומית החשובה והנפוצה מכולן זה יותר ממאתיים שנים, נדמה כי בעת האחרונה, עם עלייתה של הגלובליזציה ופריצתו של עידן המידע, עלתה עוד יותר חשיבותה של השפה האנגלית. מה דעתך על תואר ראשון בספרות – שנלמד בשפה האנגלית?

מערכת החינוך הישראלית מכירה בחשיבות הרבה של הוראת אנגלית ברמה גבוהה כחלק ממארג החינוך היסודי והעל יסודי.

לימודי אנגלית בבתי הספר ובתיכון מסייעים ליכולת שלנו להבטיח כי בוגרי מערכת החינוך יהיו כאלה המסוגלים לשמר את מעמדה התחרותי של ישראל מול האתגרים הניצבים בפני הכלכלה והחברה בעשורים הבאים.

לימודי שפה וספרות אנגלית במכללת אורנים

במכללת אורנים קיימת תוכנית לימודים מרתקת לתואר חד-חוגי או דו-חוגי בשפה ובספרות אנגלית המשולב גם בלימודי תעודת הוראה בתחום. זהו למעשה תואר בספרות הנלמד בשפה האנגלית.

סטודנטים במסלול זה יכולים לבחור בין תעודת הוראה לחינוך העל יסודי לבין תעודה כפולה לחינוך היסודי והעל יסודי גם יחד.

במסגרת התואר ילמדו מקורות שונים בספרות האנגלית הקלאסית והמודרנית, שורשיה של השפה והשינויים וההתפתחות שעברה ועודנה עוברת עם השנים, אבני דרך תרבותיות בשפה האנגלית המהוות את המקור לעושרה ועוד נושאים נוספים.

במהלך הלימודים ינתן דגש נרחב לדרכים היעילות והחדשניות ביותר להוראת הלשון והוראת שפה בכלל, זאת על ידי מרצים, מורים ומומחים מהשורה הראשונה בתחום הוראת, הלשון והספרות האנגלית הפועלים בתחום החינוך בישראל.

התוכנית כוללת קורסים מרתקים העוסקים ברבדים שונים מהם מורכבת השפה האנגלי; תרבותה של השפה, אנגלית מדוברת במקומות שונים בעולם, ההיסטוריה של השפה האנגלית בדרך להפיכתה לשפה החשובה ביותר בעולם, כולל הרחבה על אבני דרך חשובות וסקירה של האתגרים העומדים בפני השפה כיום.iStock_000002193842XSmall5 תואר ראשון בספרות בשפה האנגלית

אופי תוכנית הלימוד – תואר ראשון בספרות בשפה האנגלית!

ביכולתם של הסטודנטים לבחור לגשת לתוכנית במתכונת של לימודים חד חוגיים או לחלופין במתכונת דו חוגית, המאפשרת להם לבחור תוכנית לימודים נוספת משלל התוכניות המוצעות על ידי מכללת אורנים ולשלב בין השניים.

שילוב התוכנית ללימודי השפה והספרות האנגלית עם תוכנית מתחום נוסף יאפשר לסטודנטים להיות בעלי תעודת הוראה המסמיכה אותם ללמד תחומים מגוונים.

קיראו בהרחבה על: לימודי ספרות

בכך, ניתן להגביר את האטרקטיביות שלהם בשוק העבודה העתידי. כיום, מהווה הוראת אנגלית את אחד התחומים הנדרשים ביותר בקרב מעסיקים בתחום החינוך.

במכללת אורנים מודעים לכך ולכן רואה המכללה לנגד עיניה את הצורך להכשיר כוח אדם איכותי כמורים לאנגלית המסוגלים למלא את הצורך במוסדות החינוך השונים ברחבי הארץ.

לשם כך, מפעילה המכללה מסלול ייחודי לאקדמאים המעוניינים לעבור הסבת מקצוע לחינוך, דרך שהוכחה כמוצלחת במיוחד במשיכת כוח אדם איכותי לתחום.

קיראו בהרחבה על: הסבה מקצועית לחינוך מיוחד

היכולת לשלב לימודים בתחום נוסף של תואר B.A או  B.ed בתחומים מגוונים כגון: היסטוריה, סוציולוגיה, ייעוץ חינוכי ועוד, הופך את התוכנית לאטרקטיבית במיוחד ומאפשרת לרואים עצמם עוסקים בעתיד בתחום ההוראה, להבטיח כי יהפכו למורים עם ידע עשיר ועולמות ידע מגוונים.

בכך, ימלאו צורך אדיר ש המערכת בדרך לקריירה משגשגת.

חושבים על תואר ראשון בספרות בשפה האנגלית?

התוכנית כוללת 120 נקודות זכות בנוסף ל-54 נקודות זכות של לימודי תעודת הוראה ונפרשת על פני שלוש שנים בשכר לימוד אוניברסיטאי.

תנאים נוספים, בהם שיקולי ציון הבגרויות כמובן ציון פסיכומטרי, נקבעים ומשתנים מדי שנה בשנה.

Share/Save/Bookmark



השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: JavaScript is required to post comments.

Spam protection by WP Captcha-Free