לימודי רפואה בהונגריה מעניינים אותך?
22 באפריל 2013 – 10:58 | אין תגובות

מדי שנה יוצאים מאות ישראלים ללימודי רפואה בהונגריה. הגיע הזמן להבין למה הונגריה מושכת כל כך הרבה ישראלים, וזרים בכלל, בדרך לתואר ברפואה…
לימודי רפואה בהונגריה מספקים לרופאים לעתיד אפשרות לשלב שהות במדינה אירופית, לימודים ברמה …

קרא עוד »
תואר ראשון

קורסים

תואר שני

לימודים באוניברסיטה

לימודים במכללה

ראשי » לימודים במכללה, תואר שני

תואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני


פורסם על ידי ב 24 ביולי 2011 – 17:44אין תגובות

המכללה למנהל מחכה לך! בואו להכיר מקרוב את המסלול ללימודי תואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני, במסלול האקדמי של המכללה למנהל.

שוק העבודה בישראל כמו במדינות אחרות במערב, משוכלל וממשיך להתקדם בצעדי ענק.

בכדי למצוא משרה אטרקטיבית באמת, אנחנו צריכים להציע למעסיקים משהו מיוחד. יתרון בולט כמו תואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני!

מועמדים למשרות אטרקטיביות נדרשים לעמוד בהצלחה במגוון מבחני מיון וראיונות שונים, הצגת רקורד אקדמי ותעסוקתי מרשים ויכולת לבלוט מבין עשרות ואף מאות מועמדים אחרים המתחרים עימם על כל משרה.

במסלול האקדמי של המכללה למנהל מבינים את האתגרים הצפויים בשוק העבודה לסטודנטים של היום.

המכללה האקדמית הראשונה והגדולה בישראל שמה לנגד עיניה, כאחד ממטרותיה המרכזיות, את הצורך לבדל את בוגריה בשוק העבודה העתידי, תוך מתן כלים ייחודיים שיתנו להם יתרונות משמעותיים בקרב על המשרות הבכירות של המחר.iStock_000002688613XSmall תואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני

כחלק ממאמצים אלה, פותח במסלול האקדמי תואר שני יחודי בייעוץ ופיתוח ארגוני ועסקי. מסלול לימודים זה מקנה לבוגריו הכשרה ייחודית המהווה יתרון אצל גופים עסקיים וציבוריים כאחד, נוסף על כלים מעשיים במספר דיסציפלינות.

המכללה למנהל מבטיחה לסטודנטים להנות מצוות הכולל את מיטב המרצים, אנשי אקדמיה ואנשי עסקים מובילים, על מנת להתת ללומדים ערך מוסף וכלים חשובים להתמודדות ב"חיים האמיתיים" – אחרי השלמת הלימודים ובעת היציאה לשוק העבודה.

בואו להכיר מקרוב: לימודי יזמות עסקית

ייעוץ ופיתוח ארגוני לתואר שני – ומה תכלס?

תפקידו של היועץ הארגוני הנו ללוות את הסגל הבכיר והזוטר, על מנת להפיק את התוצאה הטובה ביותר מההון האנושי בכל חברה מסדר גודל בינוני ומעלה.

בוגרי התואר יקבלו את הכלים לבצע את תפקידם המיועד, בדגש על פיתוח מנהיגות, ניהול זמן ותהליכי קבלת ההחלטות בארגון. היבט נוסף לעבודתו של היועץ הנה בתכנון, ניהול ופיתוח תכנית עסקית ההולמת את משאבי הארגון וצרכיו – הכל תוך ניתוח הסביבה העסקית והמתחרים.

רבים מבין בוגרי התואר בייעוץ ארגוני ופיתוח עסקי במסלול הקדמי, השתלבו בתפקידים בכירים בחברות מובילות במשק הישראלי ואף בחו"ל.

בהתאם, המסלול נוגע בעומקם של רבדים שונים הקשורים לתפקודו והשגת מטרותיו של כל ארגון עסקי בשוק המודרני, והתכנים הנלמדים מועברים באופן מקצועי על ידי אנשי מקצוע ומרצים ברמה הטובה ביותר.

התכנים הנלמדים במסלול ללימודי תואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני כוללים בין השאר: ניהול וטיפוח המשאב האנושי בארגון, היבטים שונים בשיווק ובמחקר שווקים, אתיקה ארגונית ופיתוח עסקי וכלכלי.

קיראו בהרחבה על: לימודי ניהול משאבי אנוש

ואמנם, אחת התכונות הנדרשות ביותר אצל יועץ מוכשר הינה היכולת להבין הבנה הוליסטית את התחומים השונים.

בוגרי המסלול יפתחו לעולמות ידע  אשר שיתרמו להם מאוד, באם יבקשו לפנות לתחום הייעוץ על היבטיו השונים כגון: ייעוץ אסטרטגי, ייעוץ עסקי, ייעוץ כלכלי.

אפשרות תעסוקה נוספות בתום המסלול הנה התמחות בתחום ספציפי כגון טכנולוגיה או רפואה. המסלול שם דגש על תרגול מעשי רב, וכן חלה בו הקפדה על שעות לימודים המאפשרות לסטודנטים לעבוד במשרות תובעניות תוך כדי הלימודים.

המסלול האקדמי המכללה למנהל מציע: תואר שני בלימודי משפחה

באופן זה, הבוגר יוכל למצוא בקלות רבה יחסית את מקומו המקצועי, לאחר שרכש ניסיון יקר במקביל להשלמת לימודי תואר שני נכסף ומבוקש.

תואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני – תנאי קבלה ועלויות

המסלול האקדמי מבקש לוודא כי רמת הסטודנטים המגיעים ומתקבלים ללמוד במסלול ייחודי זה תהיה גבוהה מהממוצע. זאת על מנת לוודא עמידה בדרישות האקדמיות וכן כדי להבטיח הלך מחשבה פורה בשיעורים עצמם.

תנאי הקבלה למסלול הינם ממוצע של 80 לכל הפחות מבוגרי תואר ראשון במוסד אקדמי מוכר.

דרישה מעניינת נוספת הנה כתיבת מכתב מוטיבציה בו יפרט המועמד את מטרותיו, שאיפותיו ומחשבותיו לגבי הלימודים הצפויים במסלול, ולגבי מסלולי הקריירה העתידיים אותם הוא מייעד לעצמו.

לאחר מכן יערך למועמדים ראיון אישי. מועמדים שאינם עומדים באחד מתנאי הקבלה יוכלו לפנות לוועדת חריגים בפניה מיוחדת לקבלם לפנים משורת הדין.

שכר הלימוד במסלול לימודים זה במכללה למנהל הינו 61,974 ש"ח בעבור ארבעה סמסטרים.

קיראו בהרחבה על מסלול: לימודי שיווק

Share/Save/Bookmark



השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: JavaScript is required to post comments.

Spam protection by WP Captcha-Free