לימודי רפואה בהונגריה מעניינים אותך?
22 באפריל 2013 – 10:58 | אין תגובות

מדי שנה יוצאים מאות ישראלים ללימודי רפואה בהונגריה. הגיע הזמן להבין למה הונגריה מושכת כל כך הרבה ישראלים, וזרים בכלל, בדרך לתואר ברפואה…
לימודי רפואה בהונגריה מספקים לרופאים לעתיד אפשרות לשלב שהות במדינה אירופית, לימודים ברמה …

קרא עוד »
תואר ראשון

קורסים

תואר שני

לימודים באוניברסיטה

לימודים במכללה

ראשי » לימודים בחו"ל, תנאי קבלה

מבחן IELTS – הכנה למבחן ודברים שחשוב לדעת


פורסם על ידי ב 12 בספטמבר 2011 – 16:48אין תגובות

רוצה להוכיח את רמת האנגלית שלך ולקבל הכרה בינלאומית ליכולותיך לצורכי לימודים או עבודה? הכירו מקרוב את מבחן IELTS והדרך להתכונן ולעבור אותו בהצלחה…

במהלך מאתיים השנים האחרונות, שינויים פוליטיים ותרבותיים הותירו את חותמם והפכו את השפה האנגלית, שפתן הרשמית של שתי המדינות המובילות, ללשון החשובה בעולם כיום ויש שיגידו: לשפה הבינלאומית היחידה המדוברת בעולמנו בימים אלה.

מעבר להיותה של האנגלית השפה המרכזית של העולם בעידן הגלובליזציה והאינטרנט, מהוות המדינות בהן היא שפה רשמית יעד אטרקטיבי להגירה לצרכי לימודים או עבודה.

מדינות כמו ארה"ב, אנגליה, אוסטרליה וקנדה מהוות אבן שואבת לאנשים מרחבי העולם, המבקשים להגיע וללמוד במוסדות הלימוד המשובחים המלמדים בשפה הבינלאומית וגם להשתלב בשורה הראשונה של השווקים האטרקטיביים לעבודה ולמסחר בעולם.iStock_000013770837XSmall מבחן IELTS - הכנה למבחן ודברים שחשוב לדעת

קיראו בהרחבה על: לימודי תואר מתקדם בארה"ב

IELTS – בחינת ידע ושליטה באנגלית

כדי להתמודד עם רצונם של רבים ללמוד ולעבוד בשפה האנגלית, חרף העובדה שהם מגיעים ממדינות שאינן דוברות את השפה, נוצרה בחינת ה-IELTS ואלה ראשי התיבות של:INTERNATIONAL ENGLISH LANGUAGE TESTING SYSTEM.

הבחינה הבינלאומית, מהווה כר השוואה מוסכם לבחינת ידע ושליטה של נבחנים ברבדיה השונים של השפה וכלי מקצועי למיון המתאימים.

הבחינה היא כיום אבן בוחן מוסכמת על מוסדות השכלה גבוהה, מקומות עבודה, רשויות הגירה ואף גופים ציבוריים לקבלת מועמדים המגיעים ממדינות ששפתן הרשמית אינה אנגלית.

קיראו על אפשרות לימודים בחו"ל

מבנה הבחינה בארבעה חלקים עיקריים

בחינת ה-IELTS בנויה מארבעה חלקים שונים המבקשים לבחון את שליטתם של הנבחנים בקריאה, כתיבה, הבנת הנשמע ודיבר בשפה האנגלית.

שלושת החלקים הראשונים – הבנת הנשמע, קריאה וכתיבה נמשכים כשעתיים וחצי. החלק האחרון הכולל ראיון קצר באנגלית נמשך בין 11 ל-14 דקות עבור כל נבחן.

לכל חלק בבחינה מבנה יחודי, המורכב מדרישות ואספקטים שונים הבוחנים את יכולתו, רמתו וסיכוייו של המועמד להשתלב בעשייה היומיומית, בעבודה בלימודים ובסביבת מגוריו דוברת האנגלית. ואלו הם:

חלק הקריאה – חלק הבנת הנקרא כולל שלושה קטעי קריאה בני 500 עד 900 מילים, בדרגות קושי משתנות ועולות עליהם נדרש הנבחן לענות כ-40 שאלות. קטעי הקריאה נעים מקטעים בעלי אופי אקדמי מרובי פרטים, בהם נדרש כושר ניתוח וברירת מידע, לבין קטעי קריאה מגזינים או חדשותיים באופיים המבקשים לבחון שליטה יותר טריוויאלית בנבכי השפה.

חלק הכתיבה – במהלך החלק הנמשך שעה, יש לכתוב שני קטעי כתיבה בני 250 ו 150 מילים. החלק הראשון הינו אקדמי באופיו וכולל ניסוח בכתב של מידע העולה מתרשים או מגרף, בעוד השני כולל כתיבה חופשית יותר של 250 מילים על נושא מסוים שיוגדר בבחינה.

הבנת הנשמע – בחלק זה תיבחן הבנת הנבחנים של המושמע להם בקלטת המושמעת פעם אחת בלבד, תוך מענה על שלל שאלות.

דיבור – בחלק הנפרד משאר חלקי הבחינה יעמוד הנבחן לראיון קצר בנושאים שונים מול מראיין בשפה אנגלית.

איפה עושים מבחן IELTS בישראל?

בארצינו הקטנה ניתן לערוך את הבחינה ברמת גן, בסניף של בית הספר האמריקאי ללימודי אנגלית. במידה והנבחן נכשל ו/או התוצאה אינה מספקת אותו, יש באפשרותו להיבחן שוב כעבור 90 יום ממועד הבחינה הקודם.

רוצה לשפר את האנגלית שלך? קרא/י על: לימודי אנגלית עסקית

Share/Save/Bookmark



השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: JavaScript is required to post comments.

Spam protection by WP Captcha-Free