לימודי רפואה בהונגריה מעניינים אותך?
22 באפריל 2013 – 10:58 | אין תגובות

מדי שנה יוצאים מאות ישראלים ללימודי רפואה בהונגריה. הגיע הזמן להבין למה הונגריה מושכת כל כך הרבה ישראלים, וזרים בכלל, בדרך לתואר ברפואה…
לימודי רפואה בהונגריה מספקים לרופאים לעתיד אפשרות לשלב שהות במדינה אירופית, לימודים ברמה …

קרא עוד »
תואר ראשון

קורסים

תואר שני

לימודים באוניברסיטה

לימודים במכללה

ראשי » כללי, קורסים, תנאי קבלה

לחמן בגרות ופסיכומטרי – הכל על מכון לחמן


פורסם על ידי ב 21 בינואר 2010 – 11:06אין תגובות

לחמן בגרות ופסיכומטרי - הכל על מכון לחמןמכון ההכנה לבגרות ופסיכומטרי לחמן הוא מבין המכונים הידועים והותיקים בתחום ההכנה לבחינות. קראו כאן על המכון, הקמתו ושלל הקורסים שהוא מציע.

ציון המבחן הפסיכומטרי מהווה מרכיב מרכזי בשכלול סיכוייו של המועמד להתקבל ללימודים באחת האוניברסיטאות או המכללות, במסלול לימודים יוקרתי.

כל מי ששוקל להירשם ללימודים במוסדות השכלה גבוהה, יודע כי התחרות על המקומות במסלולים הנחשקים תהיה קשה וכי מבין מאות נרשמים יתקבלו בסופו של דבר רק המועמדים הטובים בעלי הציונים הגבוהים ביותר.

החשיבות הרבה שניתנת לציון הפסיכומטרי הובילה להקמתם של מגוון בתי ספר, מכונים ומסלולי הכנה, שנועדו לסייע לנרשמים לשפר את סיכויי הקבלה שלהם, ולעבור את המבחן בהצלחה מרבית.

המכון הוקם בשנת 1979 ובמהלך שנות קיומו הכין כ– 250,000 תלמידים להצלחה במבחני הבגרות ובמבחן הפסיכומטרי. בית ספר לחמן הוא חלק מקבוצת קידום, הנמצאת משנת 2005 בבעלות תאגיד החינוך האמריקני KAPLAN ( תאגיד המוביל את ההכנה לבחינת ה – GMAT).

למכון לחמן יש עשרה סניפים הפזורים ברחבי הארץ, מצפון עד דרום בערים: חיפה, עפולה, נתניה, פתח תקווה, תל אביב, ראשון לציון, ירושלים, אשדוד ובאר שבע.

בלחמן ניתן למצוא קורסי הכנה למבחן הפסיכומטרי, קורסי הכנה לכל מקצועות הבגרות ומסלול הכנה לבגרות מלאה.

בלחמן יש גם קורס מיוחד הנקרא "פסיכומטרי בתיכון" והוא מיועד לתלמידי תיכון המעוניינים להירשם לעתודה, או להמשיך בעתיד ללימודים אקדמאים.

בלחמן ניתן לקבל ייעוץ לימודים אישי חינם ללא כל התחייבות. הייעוץ האישי נועד להעריך יחד עם המועמד את סיכויי הקבלה שלו לחוגים המועדפים עליו באוניברסיטאות השונות, ובמוסדות להשכלה גבוהה.

במסגרת הייעוץ יחושב ממוצע הבגרות המשוקלל ותוצע תכנית לימודים מתאימה שתגדיל את סיכויי הקבלה שלו למסלול הלימודים הנחשק.

מבחן הפסיכומטרי הוא מבחן קשה המורכב משמונה פרקים הנערכים ברצף תחת לחץ של זמן. שיטת ההכנה למבחן כוללת את לימוד החומר עצמו, רענון הידע במתמטיקה ולימוד של מילים בעברית ובאנגלית.

בנוסף, המכון שקד על פיתוח שיטות וטכניקות שיעזרו לנבחן להתמודד עם הלחץ של כמות השאלות במגבלת זמן. החלק החשוב ביותר בלימודי ההכנה הוא למעשה התרגול והסימולציות בזמן אמת.

מבנה קורס ההכנה של לחמן כולל מעל 20 מפגשים, בהם שיעורים פרונטאליים, תרגולים ומבחני סימולציה, לימודים באמצעות המערכת הממוחשבת באתר האינטרנט ולמידה באמצעות חומרי לימוד ותרגול מודפסים.

יתרונות הלימוד בלחמן

לחמן מציע לתלמידים תכנית אישית המבוססת על המטרות שהם הציבו לעצמם.

בלחמן מלמדים בשיטת ההפרדה המקצועית. בכל כתה מלמדים שני מדריכים מומחים, כל אחד מהם בתחום ההתמחות שלו, האחד חשיבה מילולית וכמותית, השני אנגלית.

ניתן לעבור מכינה לקורס פסיכומטרי, שנועדה למי שעשה הפסקה ארוכה בין לימודיו וזקוק לרענון של החומר.

הלימוד בלחמן מתקיים בכיתות קטנות ומאפשר יחס אישי מצד המדריכים.

הבחינה הפסיכומטרית היא בחינה דינמית המשתנה ללא הרף. מחלקת ה"מודיעין" של לחמן מבצעת מעקב מדוקדק אחר שינויים אלו, ושוקדת על פיתוח שיטות ועדכון חומרים מתמיד בכדי שהתלמידים לא יופתעו בבחינה.

מחלקת המחקר והפיתוח של לחמן הוציאה בימים אילו ערכת לימוד חדשה, המעודכנת ביותר הקיימת בשוק הפסיכומטרי.

קורס ההכנה המתקדם לפסיכומטרי של לחמן הוכיח עצמו כיעיל וההכנות למבחן אפשרו לתלמידים שעברו אותו להשיג תוצאות טובות יותר כיוון שקורס ההכנה של לחמן מספק את הכלים הטובים ביותר הקיימים ללימוד, יחד עם זאת, השגת התוצאות הגבוהות בבחינה דורשת השקעה רבה מאוד מצד הלומד.

בהצלחה!

Share/Save/Bookmark



לא ניתן להגיב.