לימודי רפואה בהונגריה מעניינים אותך?
22 באפריל 2013 – 10:58 | אין תגובות

מדי שנה יוצאים מאות ישראלים ללימודי רפואה בהונגריה. הגיע הזמן להבין למה הונגריה מושכת כל כך הרבה ישראלים, וזרים בכלל, בדרך לתואר ברפואה…
לימודי רפואה בהונגריה מספקים לרופאים לעתיד אפשרות לשלב שהות במדינה אירופית, לימודים ברמה …

קרא עוד »
תואר ראשון

קורסים

תואר שני

לימודים באוניברסיטה

לימודים במכללה

ראשי » לימודים במכללה, תואר שני

תואר שני בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה MSC


פורסם על ידי ב 5 ביוני 2011 – 13:27אין תגובות

ההתקדמות הטכנולוגית המואצת של זמננו ושל העשור האחרון בפרט, הפכו את הצורך להרחיב את הידע המצוי בידיהם של המהנדסים האמונים על פיתוח וייצור טכנולוגיה לאקוטי. המכון הטכנולוגי בחולון מציע מגוון מסלולים יחודיים ואטרקטיביים, שעשויים לעניין גם אותך…

בין מקצועות הטכנולוגיה השונים, הנדסת חשמל ואלקטרוניקה הינה תחום הבולט במיוחד בצורך האין סופי של העוסקים בו לחדש ולהמשיך להרחיב את היקף הידע אותו הנצבר אצלם.

הגלובליזציה, לצד יתרונותיה הברוכים, הופכת את התחרות הטכנולוגית בין תאגידים ומדינות לחריפה מאי-פעם.

ישראל, כמעצמת הייטק ממנה יצאו כמה מהחידושים הטכנולוגיים החשובים של העשורים האחרונים, אינה יכולה להרשות לעצמה לשבת על זרי הדפנה.

במכון הטכנולוגי חולון מבינים את הצורך בהעמדת מהנדסי החשמל והאלקטרוניקה של ימנו בחזית הידע והטכנולוגיה. לשם כך יצרו במכון מגוון תוכניות לתארים מתקדמים בהנדסה וטכנולוגיה שהבולט ביניהם הינו תואר שני בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה Msc.

ייחודו של תואר שני בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה Msc

התואר השני בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה מיועד למהנדסים המעוניינים להרחיב ולהעמיק את הידע הטכנולוגי הצבור אצלם.

התואר עוצב ותוכנן במטרה לנצל את הידע הרב שנצבר במסגרת המכון הטכנולוגי בחולון (HIT) במשך למעלה מ-40 שנות מחקר וכן להביא לידי ביטוי את קשריו הענפים של המכון בתעשיית ההייטק המקומית.

התואר השני בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה עוצב בשיתוף תעשיית ההייטק על מנת לענות על צרכיה הייחודיים של התעשייה הישראלית.iStock_000008710233XSmall4 תואר שני בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה MSC

מטרת העל הינה שימור מעמדו התחרותי של המהנדס הישראלי, אשר עוד נהנה כיום ממעמד עדיף על מהנדסים מארצות רבות בעולם אך נתקל בתחרות הולכת ומתגברת מאזורים שונים בעולם, בעיקר מאסיה ומהודו שם החינוך הטכנולוגי הולך ומשתפר וההעסקה לעיתים זולה עשרות מונים.

חשיבות התואר השני בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה

בעוד שבמהלך לימודי תואר ראשון בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה קיים קושי אינהרנטי להעמיק בתחומי ידע מסוימים מעבר לסף מסוים, שכן ישנה חשיבות גדולה יותר להכשיר את המהנדסים הצעירים במגוון רחב ככל הניתן של מטריות.

במסגרת התוכנית הלימודים לתואר השני שעוצבה במכון, ניתן דגש משמעותי לתחומים הרלוונטיים במיוחד לתעשיית ההייטק הישראלית ומתוך הידע שנצבר לאורך השנים.

התעשייה הישראלית היא מובילה עולמית במגוון תחומים הזקוקים למהנדסי חשמל מוכשרים במיוחד. החל מתחומים כמו אופטיקה ומכשור הרפואי, עובר בתחום תעשיות הלחימה המתקדמות ועד לתחום פיתוח המעבדים והשבבים למחשבים ואביזרי אלקטרוניקה מתקדמים.

כדי לענות על הדרישות המובחנות של תחומים אלה יצרו במכון הטכנולוגי את התוכנית הייחודית המותאמת לצורכי התעשייה בישראל.

קיראו בהרחבה על לימודי הנדסת תוכנה

תנאי קבלה ועלויות

על מנת להתקבל לתוכנית, על הסטודנט להציג תואר ראשון בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה ממוסד ישראלי או זר מוכר בממוצע 80 לפחות.

קיימת גם אפשרות להתקבל עם ממוצע נמוך יותר של 75 לכל הפחות, זאת בכפוף לוועדת קבלה ועמידה בסף ציונים מסוים בשנת הלימודים הראשונה.

התואר נלמד על פני שנתיים כאשר שכר הלימוד הכולל תשלומים קבועים הינו 13,404 ₪ לכל שנת לימודים, זאת אף אם סיים הסטודנט את התואר בזמן קצר יותר מהמועד הנקוב.

מיצאו עוד מסלולי לימודים ובמיוחד כאלה המציעים: תואר שני

Share/Save/Bookmark



השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: JavaScript is required to post comments.

Spam protection by WP Captcha-Free