לימודי רפואה בהונגריה מעניינים אותך?
22 באפריל 2013 – 10:58 | אין תגובות

מדי שנה יוצאים מאות ישראלים ללימודי רפואה בהונגריה. הגיע הזמן להבין למה הונגריה מושכת כל כך הרבה ישראלים, וזרים בכלל, בדרך לתואר ברפואה…
לימודי רפואה בהונגריה מספקים לרופאים לעתיד אפשרות לשלב שהות במדינה אירופית, לימודים ברמה …

קרא עוד »
תואר ראשון

קורסים

תואר שני

לימודים באוניברסיטה

לימודים במכללה

ראשי » לימודי מדעי החברה, לימודים במכללה, תואר ראשון

תואר ראשון בהוראה לחינוך המיוחד B.ed


פורסם על ידי ב 10 באוגוסט 2011 – 17:00אין תגובות

בואו לקרוא ולדעת את כל מה שחשוב על לימודים לתואר ראשון בהוראה לחינוך המיוחד. רוצה ללמד ולסייע לילדים ליקויי למידה?
בעבר הלא מאוד רחוק, ילד לקוי למידה היה נחשב למוקצה למחצה במערכת החינוך. העידן הזה נגמר. כיום, ילדים בעלי ליקויי למידה וצרכים מיוחדים משולבים גם במערכות החינוך הרגילות ואף אחד לא רואה בכך בעיה.

המערכת, שבעבר הקיאה מתוכה את החריג, מצאה את הדרכים למצוא את הסובלנות והסבלנות, את אורך הרוח על מנת לשלב את אותם ילדים ולהבטיח כי לא תאבד אותם לנצח בתהומות הנשייה.

למורים לחינוך מיוחד יש חלק עצום במהפכה הזו. ההתפתחות המואצת של התחום בארץ הביאה ומביאה אליו כוח אדם איכותי מאין כמוהו המגיע להישגים טיפוליים ומחקריים מרשימים גם בקנה מידה עולמי.

תואר ראשון בהוראה לחינוך המיוחד – מכללת אורנים
iStock_000004501197XSmall3 תואר ראשון בהוראה לחינוך המיוחד B.ed

מכללת אורנים, מהוותיקות שבמוסדות החינוך הגבוה בישראל והמכללה המובילה בישראל לחינוך, מפעילה תוכנית לימודים יחודית במסגרתה מוכשרים הסטודנטים להוראה בחינוך במיוחד.

בסופו של התהליך הם יהיו זכאים להמשיך ישירות למסלול של יעוץ חינוכי ויזכו בתואר ראשון יחודי.

במהלך לימודי התואר ילמדו הסטודנטים גישות טיפוליות שונות לטיפול בסוגים שונים של מקרים הנכנסים בגדר הגדרת השייכות לתחום החינוך המיוחד.

קיראו בהרחבה על: מסלול לימודי תואר שני – אבחון לקויות למידה

במהלך הלימודים לתואר ראשון ילמדו הסטודנטים באופן יסודי ומבוקר דרכי אבחון של ילד הלוקה בלקויות למידה מתוך כוונה עתידית כי יתפתחו למטפלים ומאבחנים בתחום.

הסטודנטים ילמדו כיצד לסייע לילד הלוקה בהתמודדות עם רגשותיו ופחדיו באמצעות מגוון שיטות טיפוליות חדשניות כטיפול באמצעות מוסיקה, תנועה וריקוד, דרמה ועוד.

נדבך חשוב בלימודים הינו החלק בו לומדים הסטודנטים דרכי טיפול ותקשורת עם ילדים לקויי שמיעה במטרה לסייע לילדים אלה להשתלב במערכות הנורמטיביות ככל שניתן.

במהלך הלימודים ילמדו הסטודנטים שפת סימנים מתקדמת וכן הערכה ושיקום של בעיות הנובעות מבעיות שמיעה, תוך התערבות אקטיבית ושילוב הילד בעל הצרכים המיוחדים במערכות החינוך. הסטודנטים אף יזכו לתעודת הכשרה מקצועית בתחום שפת הסימנים מיד בסיום הלימודים.

התפיסה הלימודית שפותחה בפקולטה לחינוך של מכללת אורנים גורסת כי הלימודים לתעודת הוראה עם התמחות בחינוך מיוחד צריכים להתמקד בשלושה רבדים שירידה לעומקם היא חלק מתהליך הטיפול האפקטיבי בילד בעל צרכים מיוחדים: המישור ההתנהגותי, המישור הרגשי והמישור הלימודי.

באמצעות מתן תשומת לב ראויה לכל אחד ממישורים אלה, וירידה לעומקם באמצעות התיאוריות שנלמדות בכיתה, ניתן להעניק לילד את התמיכה, ההעצמה והטיפול המיטביים.

בסיום התואר יוכלו להשתלב הבוגרים במוסדות החינוך בתחום שכיום הינו נדבך מרכזי באג'נדה של משרד החינוך.

הרשמה עלויות ותנאי קבלה – תואר ראשון בהוראה לחינוך המיוחד

כתואר במתכונת דו-חוגית על הנרשמים לבחור ולהירשם לחוג נוסף על-פי טעמם מהפקולטה לחינוך, מהפקולטה למדעי החברה והרוח או מהאשכול הרב-תחומי.

שכר הלימוד במכללת אורנים הינו שכר לימוד אוניברסיטאי ותנאי הקבלה כוללים שקלול של ציוני הבגרות וציון פסיכומטרי עם דרישה לסכם של 500 לכל הפחות.

התואר, שהינו בעל אופי טיפולי בצורה של שגרתית ברוב המקרים, מחייב שקילה אמיתית של רצונות הסטודנט או הסטודנטים לשם לקיחת החלטה מיטבית בנתיב הקריירה.

קיראו בהרחבה על: לימודי חינוך

רוצה לדעת יותר על תואר ראשון בהוראה לחינוך המיוחד במכללת אורנים? פנה אלינו!

Share/Save/Bookmark



השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: JavaScript is required to post comments.

Spam protection by WP Captcha-Free