לימודי רפואה בהונגריה מעניינים אותך?
22 באפריל 2013 – 10:58 | אין תגובות

מדי שנה יוצאים מאות ישראלים ללימודי רפואה בהונגריה. הגיע הזמן להבין למה הונגריה מושכת כל כך הרבה ישראלים, וזרים בכלל, בדרך לתואר ברפואה…
לימודי רפואה בהונגריה מספקים לרופאים לעתיד אפשרות לשלב שהות במדינה אירופית, לימודים ברמה …

קרא עוד »
תואר ראשון

קורסים

תואר שני

לימודים באוניברסיטה

לימודים במכללה

ראשי » לימודי תעודה, קורסים, תואר ראשון

לימודי תפירה – קורסים ולימודי תעודה ברחבי הארץ


פורסם על ידי ב 8 במאי 2012 – 14:01אין תגובות

מה דעתך לעשות קורס מקצועי ללימודי תפירה? ברחבי הארץ נפתחים יותר ויותר קורסים המציעים מסלולי לימוד שיכולים להתאים לכל אחד מאיתנו, ולאחריהם ניתן להתגאות בתעודת גמר וביכולת לעשות עבודות תפירה בכל רמה! בואו להכיר מקרוב את מגוון הקורסים ללימודי תפירה…

את הקורסים ניתן המציעים לימודי תפירה מקצועיים ניתן למצוא במוסדות לימודים פרטיים לא מעטים, בכל רחבי ארצנו הקטנה.

כמו בנוגע לכל תהליך בחירת מקצוע, לפני בחירת המסלול המתאים, על התלמיד הפוטנציאלי לשאול את עצמו מה היא בדיוק מטרת הלימודים עבורו. חלק מהלומדים בקורסים רוצים לעסוק בתחום למחייתם, בעוד שחלקם האחר בוחר ללמוד תפירה על מנת לעסוק בתחום כתחביב לשעות הפנאי.

לימודי תפירה נחלקים לשתי קטגוריות עיקריות – לימודי תעודה ולימודים שבסופם ניתן תואר ראשון אקדמי.

השינויים בין שני המסלולים הם קודם כל ברמת האינטנסיביות של הלימודים.

לימודי תעודה נערכים, על פי רוב, במסלול הנמשך שנה עד שנתיים, בלוח זמנים מרווח של שיעור או שני שיעורים בשבוע, ועל כן הם יתאימו יותר לסטודנטים שמעוניינים, או נאלצים, לשלב את הלימודים עם עבודה או חיי משפחה.ארט-פופ-2 לימודי תפירה - קורסים ולימודי תעודה ברחבי הארץ

לימודי תפירה ו/או לימודי עיצוב אופנה הנערכים במוסד אקדמי יימשכו ארבע שנים, ובדרך כלל מדובר במסלול תובעני יותר.

כפי שייסקר להלן, גם תנאי הקבלה בין מהסלולים שונים משמעותית. העולה מכך הוא לא כי המסלול האקדמי עדיף, בהכרח על מסלול לימודי התעודה, אלא כי תחום לימודי אופנה ועיצוב בגדים פתוח בפני פלח פוטנציאלי נרחב, בעלי נתוני פתיחה ואילוצים מגוונים.

לימודי תעודה – איפה ובאילו תנאים?

מוסדות מובילים המציעים קורסי תעודה בתחום לימודי תפירה ועיצוב אופנה פזורים בכל הערים הגדולות בארץ. בירושלים המוסד המוביל הינו סטודיו A, מכללה וותיקה למקצועות האופנה.

במכללה מוצעים קורסים על פי מערכת שעות מודולארית – כזו המאפשרת לתלמיד, או התלמידה, לשלב שיעורי בוקר עם שיעורי ערב על פי אילוציו האישיים.

הקורסים מועברים על ידי צוות מורים מקצועי ומוסמך בעל וותק רב, תוך שימוש במכשור המתקדם ביותר בתחום כמו מכונות תפירה דיגיטליות לכל תלמיד, ובקבוצות קטנות המאפשרות יחס אישי ופרטני לכל תלמיד.

הלימודים משלבים גם פן עיוני, אולם דגש מיוחד מושם על הפן הפרקטי. תנאי הקבלה היחיד ללימודים הוא תעודת בגרות.

מוסד בולט נוסף ללימודי אופנה הינו האקדמיה לעיצוב אופנה בראשון לציון. האקדמיה, שנוסדה ב-1987, היא מן המוסדות המובילים והוותיקים בארץ בתחום לימודי התפירה, האופנה, העיצוב והתדמיתנות, ושמה הולך לפניה בשל איכותם של סגל המורים, ובשל היותה מוסד המקדם חדשנות ויצירתיות בתחום אשר אלו הן מאבני היסוד הבסיסיות שלו.

במוסד מוצע מגון נרחב מאוד של קורסים, החל מקורסים בסיסיים לתלמידים ללא כל ניסיון בתפירה ועיצוב אופנה, וכלה בקורסים המתמקדים במחוכים ושמלות ערב בלבד. בהיותה מוסד מוביל בתחומו, המיונים לאקדמיה נעשים על סמך מבחני מיון עיוניים וראיונות אישיים.

לימודים אקדמיים או לימודי תואר בתפירה

המוסד האקדמי המוביל ללימודי עיצוב אופנה ותפירה בארץ הוא שנקר שברמת גן. כמסלול אינטנסיבי האורך ארבע שנים, המסלול מתחיל מן הרמה הבסיסית ביותר, בהכרה ראשונית עם עולם האופנה והתדמיתנות והשפה הויזואלית של עולם הבגדים, ובמהלך הלימודים, מסתעפת ומתחדדת הכרתו של התלמיד עם עולם זה, כאשר הוא לומד קורסים המתמקדים בבגדי ילדים, הלבשה תחתונה, בגדי לבוש לשעות הפנאי ועוד.

קיראו ותדעו: הכל על מכינה לעיצוב

בנוסף ללימודי התפירה והעיצוב, מוצעים לסטודנטים גם קורסי בחירה בנושאי אמנות כמו קורס ציור או פיסול לשם פיתוח תחומי עיצוב וכישורים נוספים.

גולת הכותרת של לימודי האופנה והתפירה בשנקר הוא שלב ההתמחות, בו ניתנת לתלמידים אפשרות להתמחות במקצוע באופן ישיר ובלתי אמצעי בבתי אופנה מובילים בארץ ואף בחו"ל. המיונים לשנקר נעשים על ידי מבחנים עיוניים ובחינה של תיק עבודות.

קיראו ותדעו: איזה מקצוע הכי משתלם ללמוד מבחינה כלכלית?

Share/Save/Bookmark



השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: JavaScript is required to post comments.

Spam protection by WP Captcha-Free