לימודי רפואה בהונגריה מעניינים אותך?
22 באפריל 2013 – 10:58 | אין תגובות

מדי שנה יוצאים מאות ישראלים ללימודי רפואה בהונגריה. הגיע הזמן להבין למה הונגריה מושכת כל כך הרבה ישראלים, וזרים בכלל, בדרך לתואר ברפואה…
לימודי רפואה בהונגריה מספקים לרופאים לעתיד אפשרות לשלב שהות במדינה אירופית, לימודים ברמה …

קרא עוד »
תואר ראשון

קורסים

תואר שני

לימודים באוניברסיטה

לימודים במכללה

ראשי » לימודי תעודה, קורסים

לימודי QA או קורס בודקי תוכנה


פורסם על ידי ב 4 באוקטובר 2012 – 14:07אין תגובות

לא כולם מכירים אבל מי ששומע על קורס QA נדלק! רוצה לדעת ללמוד ולבקר תהליכי תוכנה? רוצה להשתלב בתחום ההיי טק בלי להיות מהנדס? כנראה שהתחום הזה בשבילך…

לימודי QA או בדיקה והבטחת איכות של תוכנה, הם דרך מצוינת להשיג דריסת רגל בשוק העבודה בתחום מבוקש ופרוספקטיבי.

בעולם בו תוכנה הפכה לשליטה העיקרית של החדשנות הטכנולוגית, כאשר אפליקציות ותוכנות ארגוניות נמצאות כמעט בכל פינה, הופך תפקידו של בודק תוכנה בארגון לתפקיד שאי אפשר לוותר עליו.

לימודי QA מאפשרים לרכוש מקצוע מבוקש ומתפתח, בזמן קצר יחסית תוך מאמץ מרוכז. הם מתאימים במיוחד למעוניינים להתחיל להרוויח משכורת משמעותית מהר ככל האפשר או למי שמעוניין בהסבת מקצוע.

קורסים ומסלולי הלימודים

לימודי QA נעשים לרוב במתכונת של לימודי תעודה. הם מורכבים מלימוד תיאורטי של מתודולוגיות הבדיקה המובילות לצד תרגול מעשי של מספר פרויקטים.iStock_000003243178XSmall4 לימודי QA או קורס בודקי תוכנה

כאשר ניגשים לבחירת מוסד לימודים למטרת הרשמה לקורס QA כדאי להקפיד ולבחור במוסד שדואג לעדכן את תוכנית הלימודים באופן תדיר ומעסיק מרצים בעלי ניסיון מעשי משמעותי בתחום.

הסיבה העיקרית לכך נעוצה בעובדה שהמדובר בתחום שמתפתח חדשות לבקרים, ועל מנת לשמור על רמה אקדמית-מעשית גבוהה קיים צורך לעדכן ולהתעדכן ולשמור את האצבע על הדופק הטכנולוגי.

הידע המקדים הנדרש מסטודנט בלימודי QA הינו בעיקר שליטה טובה ביישומי מחשב בסיסיים וידע בסיסי + בשפה האנגלית.

משך הלימודים בקורסים השונים משתנה מתכנית לתכנית אך נע לרוב בין 350 ל-500 שעות לימוד אקדמיות.

שכר הלימוד המקובל בלימודי QA מתחיל בכמה אלפי שקלים ומגיע עד לכ-15 אלף ₪, זאת בהתאם לטיב המוסד בו בוחרים, לאיכות המרצים ולאורך ועומק הקורסים הנלמדים.

היתרון הגלום בלימודי QA מצוי גם ביכולת לשלבם לצד עבודה והצורך לדאוג לפרנסה שוטפת. הלימודים מתקיימים במגוון מכללות ובתי ספר פרטיים, הרואים בסטודנטים לקוחות לכל דבר ועושים את המירב על מנת להבטיח כי מנעד רחב של אנשים יוכלו לבוא בשעריהם.

גמישות זו הופכת את לימודי הבטחת האיכות לאופציה מועדפת למעוניינים לעבור הסבה מקצועית לתחום ההיי טק ולרואים בעולם הטכנולוגיה את עתידם המקצועי.

אחרי הלימודים – קריירת בודק תוכנה

בודק תוכנה הינו מקצוע נדרש ומבוקש יותר גם בימים אלה של פיטורים ומיתון כלכלי.

בישראל יושבות כיום שלוחות של רוב חברות הטכנולוגיה המובילות בעולם. תפקידו של בודק תוכנה הינו להשתלב במאמצי הפיתוח של חברות אלו בנקודה שהיא מהקריטיות ביותר בתהליך – שלב הבטחת האיכות של התוכנה.

בעולם בו התחרות המוגברת מביאה חברות רבות לשחרר מוצרים לשוק מהר ככל האפשר, על התוכנות להגיע לרמת יציבות מספקת באופן מהיר ומיטבי, זאת על מנת שיסופקו ללקוחות ולצרכנים כאשר הן פועלות בצורה נאותה.

שמה הטוב של החברה והמוניטין שלה מונחים כאן על הכף ולתהליך הבטחת האיכות של התוכנה חשיבות רבה.

בודקי תוכנה מתחילים מתוגמלים בנדיבות רבה באופן יחסי לבעלי מקצוע אחרים בתחילת דרכם.

הם נהנים מסביבת עבודה דינאמית ומאתגרת ומשתלבים בעולם של חדשנות ופיתוח. אפשרויות הקידום המקצועי בתחום רבות ומגוונות, וניתן לומר בוודאות גבוהה כי בודק QA שישקיע במקום עבודתו יבוא על שכרו ויקבל קידום.

שכר בודק QA מנוסה עשוי לעלות בהרבה על השכר הממוצע במשק ולהבטיח לאוחזים במקצוע אופק כלכלי מבטיח.

ביכולתו של בודק QA להמשיך ולהתמקצע בתחום על ידי רכישת ידע באופני בדיקה נוספים, התעדכנות מתמדת בחדשנות ומעבר הסמכות בתחומים משיקים כגון תעודת מיקרוסופט.

יש לך שאלות על קורס בודקי תוכנה QA? פנו אלינו ונסייע!

קיראו בהרחבה בנושאים קרובים:

לימודי הנדסת תוכנה – תואר ראשון בתכנות
ג'ון ברייס – לימודי מחשבים ואינטרנט במכללה מוכרת
לימודי תכנות – הדרך שלך להיות מתכנת מתחילה כאן

Share/Save/Bookmark



השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: JavaScript is required to post comments.

Spam protection by WP Captcha-Free