לימודי רפואה בהונגריה מעניינים אותך?
22 באפריל 2013 – 10:58 | אין תגובות

מדי שנה יוצאים מאות ישראלים ללימודי רפואה בהונגריה. הגיע הזמן להבין למה הונגריה מושכת כל כך הרבה ישראלים, וזרים בכלל, בדרך לתואר ברפואה…
לימודי רפואה בהונגריה מספקים לרופאים לעתיד אפשרות לשלב שהות במדינה אירופית, לימודים ברמה …

קרא עוד »
תואר ראשון

קורסים

תואר שני

לימודים באוניברסיטה

לימודים במכללה

ראשי » כללי

לימודי סינית – רוצה ללמוד סינית?


פורסם על ידי ב 12 בפברואר 2009 – 19:174 תגובות

סין חודרת בעוצמה רבה לשוק העולמי ותופעה זו באה לידי ביטוי ברמה הכלכלית, הטכנולוגית והעסקית, וכך הולך וגדל כוחה עם השנים. יש שיגידו שסין, בבואו מן הימים, אף תאפיל על ארצות הברית ותהפוך למעצמה הגדולה בעולם. מה דעתך על לימודי סינית?

העובדה הזו גורמת ליותר ויותר אנשים לפנות לצורך לימודי סינית על מנת לאפשר לעצמם להיות חלק מהמהפכה העולמית הבאה.

השפה הסינית נחשבת לאחת השפות הקשות ביותר בעולם. מדובר בשפה עם המון אותיות, מילים, חוקים, סמלים וסימנים, ולנו, המערביים, מדובר בתחום אשר שונה במהות מכל מה שמוכר לנו.

על כן, גם תהליך לימוד סינית הופך לפרוייקט רציני, אשר מצריך השקעה ורצינות. מגוון האפשרויות ללימודי סינית הינו רחב מאוד וניתן ללמוד סינית במגוון מסגרות שונות.

תואר בסינית

ניתן ללמוד את השפה במסגרת אקדמאית כחלק מתואר – בדרך כלל מדובר בתואר משולב של לימודי סינית יחד עם לימודי המזרח. במסגרת התואר לומדים את השפה – מדוברת וספרותית, דיקדוק, חלקי דיבר וכן הלאה.

הלימודים לתואר מחולקים בצורה כזו שחלק נכבד מהתואר, כמחציתו למעשה מוקדש גם ללימודי המזרח אשר כוללים גם את לימודי התרבות, ההיסטוריה, הפוליטיקה, הכלכלה ועוד מגוון אספקטים של חיי המזרח.

את התואר ניתן ללמוד במסגרות האקדמיות ואורכו כ- 3 שנים. העלויות דומות לעלויות של כל תואר אקדמאי אחר ועומדות על כ- שניים עשר אלף שקלים לשנת לימוד.

קורס סינית

קורסים של לימודי סינית, מטבע הדברים, ממוקדים יותר, ומטרתם להכנות כלים פרקטיים ויעילים ללימוד השפה. הקורסים הללו בדרך כלל מותאמים לרמה ולצורך הפרטי של כל תלמיד וניתן למצוא מגוןן רחב מאוד של קורסים שונים.

הקורסים הקיימים יכולים ליות קורסים למתחילים, למתקדמים, קורסים לאנשי עסקים, קורסים בסינית מדוברת וכיו"ב.

מה כוללים לימודי סינית?

במסגרת קורס לימודי סינית מפתחים מיומנויות לביצוע שיחה בסיסית בסינית, שליטה במונחים עסקיים, ופיתוח כלים נוספים לתקשורת עם גורמים סיניים. הקורסים מתמקדים באוצר מילים, דקדוק, הגייה, חשיפה של התלמידים לעולם הסימנים הסיניים ועוד.

קורסים שעוסקים בלימודי סינית, גם הם עוסקים בלימוד תרבות המערב, אך היקף החומר מצומצם הרבה יותר ומתרכזים יותר בקודי התנהגות במפגשים עסקיים, הקשרים תרבותיים של סימנים ומילים בסינית,כללי התנהגות, גינוני שיחה וכן הלאה.

אורך קורס נע בין שלושה לחמישה חודשים והעלויות משתנות בין מוסד למוסד. בין המוסדות אשר מעבירים קורסים ללימודי סינית ניתן למצוא את ברליץ, דיאלוג, שפות בקלות ועוד.

לאחר שהתקבלה החלטה ולפני שמתחילים את מיזם לימודי הסינית, חשוב להבין שמדובר בשפה שאינה קלה כלל, ולהבדיל מלימוד שפות אחרות – מדובר בשפה שתצריך שינוי תפיסתי והשקעה מרובה.

לידיעת השפה הסינית יש כח רב, אך חשוב גם להכיר את התרבות והעבר של החברה הזו על מנת שאפשר יהיה גם להתנהל עם גורמים סיניים, ועל כן יש להתאזר בסבלנות רבה ולהתמקד בכל פרט שנלמד.

סינית פחות רלוונטי? אולי לימודי איטלקית כן?

Share/Save/Bookmark



4 תגובות »

השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: JavaScript is required to post comments.

Spam protection by WP Captcha-Free