לימודי רפואה בהונגריה מעניינים אותך?
22 באפריל 2013 – 10:58 | אין תגובות

מדי שנה יוצאים מאות ישראלים ללימודי רפואה בהונגריה. הגיע הזמן להבין למה הונגריה מושכת כל כך הרבה ישראלים, וזרים בכלל, בדרך לתואר ברפואה…
לימודי רפואה בהונגריה מספקים לרופאים לעתיד אפשרות לשלב שהות במדינה אירופית, לימודים ברמה …

קרא עוד »
תואר ראשון

קורסים

תואר שני

לימודים באוניברסיטה

לימודים במכללה

ראשי » לימודי תעודה, לימודים בחו"ל, קורסים

לימודי ספרדית – מדון קיחוטה ועד אחרונת הטלנובלות


פורסם על ידי ב 12 בספטמבר 2010 – 8:21אין תגובות

מה משותף לטיול אחרי צבא, אנשי עסקים בינלאומיים, חובבי טלנובלות וחובבי ספרות לטינית? נכון, לכולם, בשלב זה או אחר, תהיה נגיעה משמעותית עם השפה הספרדית. לכולם מומלץ לעשות קורס ספרדית ולרכוש ידע על השפה הנפלאה הזו.

מעל 20 מדינות דוברות ספרדית באופן רשמי, 400 מיליון איש קוראים לה "שפת אם", היא אחת השפות הרשמיות של האו"ם ומבין השפות שמקורן בלטינית היא שנייה רק לאנגלית. הוגים, סופרים, פוליטקאים, אנשי עסקים ואנשי רוח רבים מדברים את השפה וכותבים בה. האם צריך עוד סיבות כדי ללמוד ספרדית?

לימודי ספרדית – תכנים

ככלל, לימודי ספרדית מתחלקים לשני שלבים: השלה העיוני והשלב המעשי. השלב העיוני, על אף היותו תיאורטי למהדרין, חשוב על מנת להבין את המקור לשפה ולפתח את הגישה הנכונה ללימודים. בתוך כך נלמדים תכנים של סמנטיקה, פנומנולוגיה והקשרים היסטוריים ותרבותיים.

השלב המעשי הוא הדיבור, הקריאה והכתיבה בספרדית. גם שלב זה נעשה בהדרגה ותוך כדי תרגול רציף במהלך השיעורים וכמובן, בבית. שפה שאינה מתורגלת לא תתקעקע כהלכה ובסופו של דבר, תישכח לחלוטין.

לימודי ספרדית, קורס ספרדית
בתי ספר ללימוד ספרדית

מלבד המסלול האקדמאי של לימודי תרבות ספרד ובכללם גם לימוד השפה, ישנם מספר בתי ספר המציעים קורסים שונים של לימוד ספרדית. בישראל יש למעלה ממאה בתי ספר המעניקים קורס ספרדית למתחילים ומתקדמים. בתי הספר המפורסמים ביותר הם וול סטריט וברליץ.

עלות הקורס יכולה להגיע לאלפי שקלים, תלוי באורך, בתכנים ובהשקעה. בכל מקרה, עדיף להתחיל מהבסיס וללמוד את התחביר והדקדוק של השפה על מנת להכיר אותה באמת. כל קורס שמסתיים מעניק לתלמידיו תעודה רשמית של המוסד ואפשרות להתקדם לקורס הבא.

תנאי הקבלה לקורס ספרדית כוללים ראיון אישי ולעתים מצריכים שליטה בסיסית באנגלית ותעודת בגרות. יחד עם זאת, כל אחד יכול ללמוד ספרדית, בכל גיל, ללא הבדלי גזע מין ודת.

ללמוד ספרדית בחו"ל

הדרך הטובה ביותר לרכוש שפה היא לחיות בתוכה, כלומר, בארץ דוברת ספרדית. ללמוד ספרדית בברצלונה, מדריד או בדרום אמריקה מבטיחה תרגול מתמיד וגרף השתפרות תלול. קיראו עוד על לימודים בחו"ל.

אחת הדרכים לעשות זאת היא פשוט לנסוע ולהירשם ללימוד השפה במקום. דרך נוספת היא לעשות זאת דרך מוסד מוכר עוד מהארץ.

בישראל ישנם בתי ספר ללימוד שפות הקשורים אל מוסדות אחרים בארצות המוצא ומאפשרים קורסים באורכים שונים הכוללים גם לינה. הסדרים אלה עולים יותר מאשר קורס בארץ אך מבטיחים כי השפה תהיה חלק אינטגרלי מחיי היום-יום.

כך או כך, לפני שנרשמים ללימודי ספרדית חשוב לוודא את הצורך שעומד מאחורי ההצלחה ולפעול לפיו. ספרדית עסקית, ספרדית מדוברת או ספרדית ספרותית, לכל אחד מהצרכים האלה יש קורס התפור בדיוק למידותיו.

טיפ אחרון, חשוב לתבל את הלימודים בנסיעה לאחת מהמדינות דוברות הספרדית, שם תחכה לכם חוויה תרבותית ולשונית בלתי נשכחת.

אוהבים שפות? קיראו על לימודי איטלקית | לימודי צרפתית | לימודי סינית

Share/Save/Bookmark



השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: JavaScript is required to post comments.

Spam protection by WP Captcha-Free