לימודי רפואה בהונגריה מעניינים אותך?
22 באפריל 2013 – 10:58 | אין תגובות

מדי שנה יוצאים מאות ישראלים ללימודי רפואה בהונגריה. הגיע הזמן להבין למה הונגריה מושכת כל כך הרבה ישראלים, וזרים בכלל, בדרך לתואר ברפואה…
לימודי רפואה בהונגריה מספקים לרופאים לעתיד אפשרות לשלב שהות במדינה אירופית, לימודים ברמה …

קרא עוד »
תואר ראשון

קורסים

תואר שני

לימודים באוניברסיטה

לימודים במכללה

ראשי » לימודי תעודה, קורסים

כל מה שרצית לדעת על לימודי איפור


פורסם על ידי ב 7 במרץ 2010 – 10:06תגובה אחת

כל מה שרצית לדעת על לימודי איפורמתלבטים אודות לימודי איפור? בואו לקרוא מה הם כוללים ומה צריך לשקול לפני ההחלטה על קורס מסויים.

כמה פעמים ישבת מול המראה וחשבת "באמת, חייב להיות יותר טוב מזה!" בעיקרון, את צודקת.

תדמית ויופי הם נושא שאנו, הנשים, לוקחות ברצינות; אנו רוצות להיראות טוב וחשוב לנו להרגיש טוב כשאיפור הוא חלק בסיסי מהיום שלנו ועל כן אנו משקיעות בו לא מעט זמן ולא רק פיזית.

אנחנו חושבות כל הזמן איך לחדש ואיפה להוסיף, וכאן בדיוק נכנסות לתמונה כל האפשרויות שאותן שקלת לא מעט פעמים אך מעולם לא עשית את הצעד אליהן – לגשת ללמוד בקורס איפור. אז בואו ונעשה קצת סדר בבלאגן.

מחירי הקורסים

כולנו מכירות את שמות בתי הספר הטובים לאיפור ששיש שם בשטח, ביניהם, איל מקיאג', ירין שחף, בועז שטיין, גיורא שביט וכו', אז, מה בעצם הם מציעים לנו?

מחירי בתי הספר עולים בסביבות אותו הדבר, כאשר הסכום לקורס נע בין 5,000 לבין- 10,000 ש"ח ומשתנה בהתאם למסלול הנבחר.

תוכן הלימודים

על מנת להבין מאיפה אנחנו מתחילות אנו צריכות לדעת יותר על המסלולים ותוכנם. לימודים בתחום מתחילים בשיעורי הכרה של האיפור הבסיסי, המתבססים על התאמת האיפור והתאמת צבעים, איפור ליום יום ואיפור עצמי.

למעוניינות באיפור מקצועי ומתקדם יותר, ישנה אפשרות של שיעורים באיפור כלות, איפור ערב, איפור לצרכי צילום, איפור לתצוגות אופנה איפור למבוגרות ואפילו איפור גוף, הכל בהתאם לרצונך האישי.

כמובן ישנה גם האפשרות של קורס מזורז של מספר שעות, בדרך כלל ארבע שעות, המתמקד בך ונותן לך את כל האינפורמציה על מה שמתאים לך וכיצד ליישם זאת.

איך בוחרים?

האם ישנה חשיבות מסויימת לאיזה מבתי הספר אתן מחליטות להירשם? בהחלט כן.

החשיבות מתמקדת בפרטים הסובבים את השיעורים. לדוגמא, ישנם בתי ספר מסויימים אשר מעניקים את הכלים וערכת האיפור שאיתם בעצם התלמידה עובדת במהלך הקורס.

מאידך ישנם בתי ספר אשר מוכרים את הערכה וכלי האיפור הללו תמורת מחיר מיוחד המותאם אך ורק לנרשמים.

להפוך את התחביב למקצוע

בנוסף, שווה לבדוק את סוג התעודה הניתנת בסופו של הקורס.

במידה ואת מעוניינת להפוך תחום זה למקצוע אז בתי הספר מעניקים בסיום הקורס תעודת מאפרת מקצועית שאיתה תוכלי להתקדם בתחום וחלקם אף מציעים, לטובים מביניהם, תפקידי הוראה בבתי הספר שלהם ואף הזדמנות התחלתית להשתלב בתעשייה.

השתלבות כזו הינה בתור מאפרים מקצועיים. לדוגמא, בתי הספר יכולים להמליץ על בוגרי קורס לתפקידי מאפרים לצרכי פרסום או לתוכניות טלויזיה וכדומה. דבר נוסף שחשוב לזכור בזמן החיפוש למקום המתאים והוא שהמחיר של הקורס לא יכול להוות את ההחלטה הסופית.

מתעניינת בלימודי קוסמטיקה בנוסף? קראי את זה.

חייבים להסתכל על כל הפרמטרים שכן גם אם הסכום זול חשוב לבדוק באם משתלם לנו לסגור את הדיל, אז עשו קצת שיעורי בית  ושיהיה בהצלחה.

Share/Save/Bookmark



תגובות »

השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: JavaScript is required to post comments.

Spam protection by WP Captcha-Free