לימודי רפואה בהונגריה מעניינים אותך?
22 באפריל 2013 – 10:58 | אין תגובות

מדי שנה יוצאים מאות ישראלים ללימודי רפואה בהונגריה. הגיע הזמן להבין למה הונגריה מושכת כל כך הרבה ישראלים, וזרים בכלל, בדרך לתואר ברפואה…
לימודי רפואה בהונגריה מספקים לרופאים לעתיד אפשרות לשלב שהות במדינה אירופית, לימודים ברמה …

קרא עוד »
תואר ראשון

קורסים

תואר שני

לימודים באוניברסיטה

לימודים במכללה

ראשי » לימודים באוניברסיטה, לימודים במכללה, קורסים

קורס ייעוץ עסקי – לרציניים בלבד!


פורסם על ידי ב 1 בנובמבר 2012 – 12:17אין תגובות

עם הזמן שוק העבודה הופך לתחרותי והישגי יותר ויותר והדרישה להתייעל, להתרחב ולשפר תוצאות ממשיכה לגדול. כאשר השוק במיתון עסקים נדרשים לבצע שינויים, קיצוצים והתאמות כדי להצליח להמשיך לשרוד בתנאים הקשים. ייעוץ עסקי הנו קריטי להצלחת הארגון וכיום כמעט בכל חברה נעזרים בו.

בשוק צומח התחרות גוברת וכל עסק צריך לגדול ולהתפתח לכיוונים חדשים כדי לא להישאר מאחור. אלה תהליכים מאתגרים עבור כל עסק, גדול כקטן, וקשה מאוד לעבור אותם בהצלחה ללא עזרה מבחוץ.iStock_000003332341Medium קורס ייעוץ עסקי - לרציניים בלבד!

הובלת שינויים בארגון דורשת יכולת לבחון את הפעילות בצורה כוללת, ללא הטיות וללא משוא פנים. על פי רוב מי שנמצא זמן רב בארגון ומושקע בו נפשית וכלכלית מתקשה לעשות זאת.

לכן דרושה עין חיצונית שתוכל למקד את הבעיות, להציע פתרונות ולהוביל לשינוי ללא עכבות ודעות קדומות.

זהו תפקידו של היועץ העסקי. בין אם מדובר בייעוץ ארגוני, פיננסי או שיווקי – הייעוץ העסקי הופך שכיח יותר ויותר בימנו.

דעו יותר על לימודי שיווק

להבין את הארגון העסקי

יועץ עסקי נדרש להכיר את הארגון על בוריו, להבין את נקודות החוזק והתורפה שלו ולהציג יעדים קונקרטיים ובני מימוש שיביאו לצמצום הוצאות ומקסום היעילות בזמן הקצר ביותר.

קורס ייעוץ עסקי מעניקים ידע והבנה נרחבים ומעמיקים של הארגון העסקי על מבנהו, תפקודיו, כוח האדם שבו, מערכת הכספים והתהליכים שהוא עובר.

התלמידים נחשפים לקשת של נושאים, החל בניהול, דרך גיבוש יעדים ותוכניות פעולה, ניהול עובדים, בניית תקציב וגיוס מימון ועד יצירת אסטרטגיית פרסום ושיווק.

כל המידע על לימודי תעודה

במסגרת הקורס מוכשרים התלמידים לאבחן ולנתח תהליכים שמתרחשים בארגון, ללוות בעלי תפקידים ומחלקות, לייעץ בנושאים של משאבי אנוש, ניהול כספים, אסטרטגיות שיווקיות ותוכניות הבראה. כל זאת באמצעות שימוש במודלים עסקיים מעשיים, מתן הדרכות ופרזנטציות.

הלימודים כוללים גם מידע על כלים לגיוס אשראי ומשקיעים, עבודה עם סטארטאפים, שיווק באינטרנט וברשתות חברתיות, משפט עסקי, ביטוח, פטנטים, מיסוי ותמחור.

הסטודנטים לייעוץ עסקי מקבלים ידע וכלים של אימון אישי ועסקי כדי להעניק רובד נוסף לעבודתם. נוסף על הידע התיאורטי כוללים הלימודים הדגמות וסימולציות רבות כדי להתנסות בעבודה מעשית ככל האפשר.

בדקו אם אתם מתאימים – תנאי קבלה

קורס ייעוץ עסקי יכול להתבצע במכללות או באוניברסיטאות במסגרת תואר שני או לימודי תעודה. הדרישות משתנות בין המוסדות השונים, אך כמעט בכל מוסד לימודי תדרשו להציג תואר ראשון במדעי החברה ולעתים גם ניסיון מעשי של כמה שנים בתחומי הניהול, ייעוץ ארגוני או משאבי אנוש כחלק מתנאי קבלה.

תוכניות מסוימות דורשות תואר שני כתנאי קבלה, בנוסף על הניסיון הניהולי, משום שהעבודה דורשת ראייה מערכתית נרחבת וניסיון והבנה מעמיקים של ארגונים, ניהול כוח אדם והנעת מערכות גדולות.

לחצו לקריאה מורחבת על תואר שני בייעוץ ארגוני

תוכניות לימודים מסוימות הנן ייעודיות לנושאי תפקידים ניהוליים כמו מנכ"לים, סמנכ"לים, חברי הנהלה ויועצים. תוכניות הלימוד כוללות גם סדנאות מעשיות ופרקטיקום להשלמת התואר הכולל התנסות מעשית במתן ייעוץ ארגוני. בנוסף הקורס מקנה אפשרויות לעצמאות כלכלית, לאחר שלב הפרקטיקום.

בפני בוגרי תוכניות הלימוד פתוחות אפשרויות תעסוקה רבות והם יכולים להשתלב כשכירים או כפרילאנסרים בחברות, על מנת ללוות תהליכים ארגוניים, להעניק ייעוץ אישי וקבוצתי ולהוביל מהלכים פנים ארגוניים.

המאמר נכתב בשיתוף מר אסי קומבליס, מומחה ליעוץ עסקי מחברת ADVISING

מאמרים מעניינים נוספים:

בנו את הקריירה בזמן הלימודים – עבודות מומלצות לסטודנטים

הנחיית קבוצות מעניינת אתכם? בדקו אם הלימודים מתאימים לכם!

דעו יותר על לימודי מידענות ואפשרויות תעסוקה בתחום

Share/Save/Bookmark



השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: JavaScript is required to post comments.

Spam protection by WP Captcha-Free